اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خبر داد:

ثبت‌نام اینترنتی در مدارس دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان از ثبت‌نام اینترنتی در مدارس دشتستان خبر داد.

ثبت‌نام اینترنتی در مدارس دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی‌ مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی ویژه پروژه مهر در دشتستان اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی جدید فرصت مغتنمی است تا با اهتمام و تلاش مدیران و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش، زمینه‌های رشد و شکوفایی دانش‌آموزان و رشد شهرستان را فراهم کنیم.
وی افزود: تهیه و توزیع کتب درسی به ویژه در مقطع ابتدایی، هماهنگی با کارشناسان اداره برای رفع مشکلات و تنگناها و برطرف کردن نیازهای اضطراری و فوری مدرسه و ثبت اطلاعات دقیق دانش‌آموزی در سیستم اطلاعاتی از مهم‌ترین خدمات ستاد پروژه مهر در دشتستان است.
رئیس آموزش و پرورش دشتستان از ثبت‌نام اینترنتی در مدارس دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بیشتر مدارس دشتستان به سیستم هوشمند مجهز شده‌اند و هم‌اکنون در بیش از 60 درصد مدارس دشتستان شاهد انجام ثبت‌نام اینترنتی هستیم که این امر نیز از جمله اقدامات ارزشمند ستاد مهر در این شهرستان بوده است.
اسدی تصریح کرد: تقویت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مدارس و تقویت مجتمع‌های آموزشی از جمله برنامه‌های مهم آموزش و پرورش دشتستان در سال تحصیلی جدید است و همه باید در این راستا کمک و همراهی کنند.
وی اذعان داشت: کیفیت‌بخشی به فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و تجهیز مدارس به تجهیزات بهداشتی نیز در دستور کار قرار دارد که امیدوار هستیم به موفقیت لازم برسیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با توجه به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس باید از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای حضور در مدارس دعوت کنیم تا فضای معنوی مناسبی را در بازگشایی مدارس فراهم کنند.
اسدی همچنین با اشاره به وظایف مدیران مدارس بیان داشت: زیباسازی و بانشاط کردن فضای داخل و بیرون مدرسه، شعارنویسی مناسب و نصب بنر و تزیین مدرسه و انجام همه امور مدرسه تا پیش از بازگشایی مدارس امری ضروری است که باید مورد توجه و تأکید قرار گیرد.
در این جلسه همچنین مدیران مدارس نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون بازگشایی مدارس پرداختند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول