اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

بهورزان پیام‌آوران سلامت جامعه هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان بهورزان را پیام‌آوران سلامت جامعه دانست.

بهورزان پیام‌آوران سلامت جامعه هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از بهورزان نمونه شهرستان کنگان اظهار داشت: خدمت در نظام اسلامی ارزش و اهمیت زیادی دارد و در هر حوزه‌ای که فعالیت میکنیم باید وجدان کاری و اخلاق اجتماعی داشته باشیم تا موفق شویم.
وی افزود: بخش سلامت مسئولیت عظیمی بر عهده دارند و دقت و حساسیت در این بخش امری مهم و اساسی است.
فرماندار کنگان با تاکید بر نقش مهم بهورزان در سلامتی خاطرنشان کرد: بهورزان سربازان خط مقدم جبهه سلامت هستند که باید با تمام توان و انرژی و بهره‌گیری از علم روز سلامت جامعه را حفظ کنند.
تبرکی تصریح کرد: بدون تردید نقش بهورزان در سلامت بر هیچ کس پوشیده نیست و ضریب بالای سلامت در جامعه و آشنایی مردم با بیماریها برای پیشگیری از ابتلای به آن مرهون تلاش‌های بهورزان است.
وی یادآور شد: بهورزان پیام‌آوران سلامت جامعه هستند و باید با درک اهمیت و جایگاه خود رسالت خطیر حفظ و ارتقای سلامت اجتماع را به نحو احسن انجام دهند.
فرماندار کنگان اذعان داشت: شبکه بهداشت کنگان موفقیت‌های قابل‌توجهی طی چند سال اخیر داشته و بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با ارائه خدمات بینظیر به مردم سبب رضایت اقشار مختلف شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز اظهار داشت: شبکه بهداشت کنگان با تمام ظرفیت و با بهره گرفتن از نیروهای مجرب و کارآزموده به مردم این شهرستان خدمات رسانی میکند.
زینب حسینی با تجلیل از خدمات بهورزان گفت: خدمت به اقشار مختلف مردم بویژه محرومان در روستاهای دور افتاده مهم‌ترین افتخار کاری بهورزان است. 
وی افزود: میزان فعالیت بهورزان شهرستان در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته و مردم از خدمات موجود راضی هستند.
رئیس شبکه بهداشت کنگان تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از 80 بهورز مرد و زن در سطح شهرستان کنگان مشغول فعالیت و خدمت به سلامت جامعه هستنند و باید تجلیل شایسته‌ای از این قشر به عمل آوریم.
در این آیین از بهورزان نمونه شهرستان کنگان تقدیر شد و به رسم یادبود به آنان هدایایی اهدا شد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول