اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز برگزار شد؛

آزمون استخدامی 26 دستگاه اجرایی سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل منابع انسانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: آزمون استخدامی 26 دستگاه اجرایی سیستان‌و بلوچستان صبح امروز با حضور سه هزار و 216 داوطلب در زاهدان برگزار شد.

آزمون استخدامی 26 دستگاه اجرایی سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسن کیخانژاد در مراسم برگزاری این آزمون اظهار داشت: از این تعداد شرکت کننده، بیش از 150 نفر در قالب استخدام پیمانی دستگاه‌های اجرایی جذب می‌شوند.
وی افزود: این آزمون سهمیه سیستان و بلوچستان از برنامه چهارم توسعه بود که به صورت صددرصد شرکت کننده بومی در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: در این آزمون گروه حسابداری با 387 نفر بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده و تنها شرکت کننده در رشته کارشناس امور هنری در انتهای جدول قرار دارد.
کیخانژاد بیان کرد: پس از برگزاری این آزمون که تا ساعت 11 به طول‌انجامید، اوراق امتحانی جمع‌آوری و پلمب شده برای تصییح به تهران ارسال می‌شود.
وی یاد آور شد: نتیجه اولیه یک و نیم برابر سهمیه استخدامی تا پایان نیمه اول مهرماه مشخص و به دفتر معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ارسال می‌شود.
مدیر کل منابع انسانی استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پذیرفته‌شدگان بعد از طی مراحل گزینش و مصاحبه از اواخر امسال کار خود را در دستگاه‌های اجرایی به صورت مستخدم پیمانی شروع می‌کنند.
آزمون استخدامی 26 دستگاه اجرایی سیستان و بلوچستان در سرسرای ورزشی معلم دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول