اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم خبر داد:

افزایش پهنای باند اینترنت استان قم در یک سال گذشته

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: پهنای باند در اختیار استان در یک سال گذشته افزایش چشمگیر و بیسابقه‌ای داشته است.

افزایش پهنای باند اینترنت استان قم در یک سال گذشته
سید اسدالله دهناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، در سخنانی با اشاره به ایجاد بسترهای ارتباطی در استان اظهار داشت: با ایجاد بسترهای ارتباطی همه‌چیز برای تبدیل شدن استان قم به استان الکترونیک فراهم شده است.
وی با بیان اینکه پهنای باند در اختیار استان در یک سال گذشته افزایش چشمگیر و بیسابقه‌ای داشته است، ادامه داد: پهنای باند در اختیار استان در پایان سال 88، 465 مگابایت بر ثانیه بوده که این میزان با 133 درصد افزایش به بیش از هزار و 85 مگابایت بر ثانیه رسیده است.
جانشین مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم تصریح کرد: افزایش پهنای باند در انتقال هرچه سریعتر داده‌‌ها، اجرای طرح تجمیع قبوض و پرداخت‌های غیرحضوری موثر خواهد بود.
دهناد عنوان کرد: پهنای باند اینترنت واگذار شده در اوایل سال گذشته 151 مگابایت بر ثانیه بود که اوایل امسال به 206 مگابایت برثانیه رسید که این امر نشان‌دهنده افزایش 37 درصدی آن در یک سال گذشته است.
عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان قم خاطرنشان کرد: افزایش مشترکان اینترنت پرسرعت(ADSL) و رضایت آنان یکی از نتایج افزایش پهنای باند اینترنت است.
جانشین مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم افزود: تعداد پورت‌های منصوبه(ADSL) به بیش از 40 هزا پورت افزایش یافته است.
وی با اشاره به افزایش پهنای باند اینترنت واگذار شده خاطرنشان کرد: این شاخص نیز در اواخر سال 88، 369 مگابایت بر ثانیه بود که هم‌اکنون به بیش از 772 مگابایت بر ثانیه رسیده و نشان‌دهنده افزایش 100درصدی آن است.
دهناد گفت: در حال حاضر 432 شعبه بانکی و 168 مدرسه در استان به شبکه اینترانت متصل هستند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول