اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سپاه قائم برگزار می‏شود؛

نخستین یادواره شهدای مظلوم ترور در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیر روابط‌ عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: نخستین یادواره بزرگداشت شهدای مظلوم ترور و مقابله با نفاق استان سمنان، هفدهم شهریور ماه در سمنان برگزار می‏شود.

نخستین یادواره شهدای مظلوم ترور در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌ عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، علیرضا رجبی ‌اظهار داشت: از مجموع 85 شهید ترور استان سمنان، 68 نفر در عملیات مرصاد به شهادت رسیده و 17 نفر نیز به دست منافقان، ترور شده و به شهادت رسیده‌اند.
وی تأکید کرد: ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و ایثارگری‌های رزمندگان بر همگان تکلیف است.
رجبی ادامه داد: باید در زمینه شناسایی شهدا و بیان رشادت‌ها و ایثارگریهای آنها به نسل‌های جوان کشور، تلاش بیشتری صورت گیرد.
مدیر روابط‌ عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: تلاش ستاد برگزاری یادواره شهدا این است که با برنامه‌های متعددی نظیر نمایشگاه و امور تبلیغی، شرایط تبیین موضوع نفاق و ترور را برای مخاطبان فراهم کند.
رجبی یادآور شد: این یادواره شامگاه پنج‏شنبه، هفدهم شهریور بعد از نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد المهدی (عج) شهرک انقلاب سمنان برگزار می‏شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول