اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

دانشکده علوم اقتصادی اعلام کرد:

برگزاری آموزش رایگان مالیات بر ارزش افزوده

خبرگزاری فارس: دانشکده علوم اقتصادی اعلام کرد: این مرکز اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی یک روزه با محوریت تعریف مالیات بر ارزش افزوده و ضرورت اجرای آن نموده است.

برگزاری آموزش رایگان مالیات بر ارزش افزوده
به گزارش خبرگزاری فارس، دانشکده علوم اقتصادی وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی در توضیح به گزارش منتشر شده نوشت: با توجه به درج خبر مربوط به «نیمه تعطیل بودن بازار پارچه فروشان» توسط آن خبرگزاری معتبر در خبر شماره 1300616001300 مورخ 1/6/90 ، 18:44 و اشاره به بی اطلاعی پارجه فروشان از نحوه اجرای این قانون و جزئیات آن (مشاهده خبرنگار فارس در بازار حاکی است نه تنها این افراد از جزئیات اجرای این قانون اطلاع کافی ندارند، بلکه از توافقات صورت گرفته در چند روز اخیر توسط اتحادیه و دولت هیچ گونه اطلاعی ندارند). به اطلاع میرساند:
در راستای سیاست‌های اقتصادی نظام، مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشگاه علوم اقتصادی آمادگی کامل خود را نسبت به آموزش قانون مالیات بر ارزش افزوده و تکلیف و مسئولیت‌های مودیان مالیاتی در قبال قانون مذکور توسط اساتید مجرب علم اقتصاد و مالیات کشور به صورت کاملا رایگان اعلام میدارد.

با توجه به برنامه ریزی مشترک بین دانشگاه علوم اقتصادی و سازمان امور مالیاتی کشور جهت آموزش و آشنایی عموم جامعه با کلیات قانون مالیات بر ارزش افزوده و وظایف و تکالیف مودیان مالیاتی، این مرکز اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی یک روزه با محوریت تعریف مالیات بر ارزش افزوده، ضرورت اجرای مالیات بر ارزش افزوده در نظام مالیاتی، شیوه اجرای مالیات بر ارزش افزوده حقوق، وظایف و مسئولیت‌های مردم در قبال قانون مالیات بر ارزش افزوده و تاثیر آن بر اقتصاد و قیمت تمام شده اجناس نموده است.

این دوره برای مودیان مالیاتی شامل آشنایی با مبانی و اصول قانون و همچنین راهنمایی ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده راهنمایی تکمیل و تسلیم اظهار نامه و پرداخت مالیات و عوارض متعلقه، راهنمایی صدور صورت حساب وظایف و تکالیف قانونی مودیان ترتیب تسلیم اظهار نامه آشنایی با انواع صورت حساب و نحوه صدور آن‌ها است.

فعالان اقتصادی با شرکت در این دوره میتوانند از وظایف قانونی مودیان مالیات بر ارزش افزوده ترتیب ارسال اظهار نامه و پرداخت مالیات و عوارض قانون مالیات بر ارزش افزوده صدور صورت حساب‌های عمومی فروش کالا و ارائه خدمات مطابق قانون مالیات بر ارزش افزوده و صدور صورت حساب عمومی فروش کالا و ارائه خدمات مطابق قانون مالیات بر ارزش افزوده آشنا شوند.
علاقندان جهت ثبت نام رایگان و شرکت در دوره آموزشی میتوانند به آدرس اینترنتی www.mataz.ir  مراجعه نمایند. خواهشمند است با درج خبر فوق نسبت به اطلاع‌رسانی مودیان مالیاتی در خصوص برگزاری دوره مذکور اقدام فرمائید. 
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول