اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب لیگ دسته دوم فوتسال کشور؛

سایپا کاشان به مرحله پلی‌آف صعود کرد

خبرگزاری فارس: در هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتسال کشور تیم‌ سایپا کاشان با شکست نماینده کرج به مرحله پلی‌آف صعود کرد.

سایپا کاشان به مرحله پلی‌آف صعود کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، تیم سایپا کاشان عصر امروز در سالن مملو از تماشاگر جهان پهلوان تختی این شهرستان توانست با حمایت تماشاگران خود میهمان خود تیم قارچ ملارد کرج را با نتیجه سه بر دو شکست دهد تا ضمن صعود به مرحله پلی‌آف، این تیم را بعد از هفته‌ها صدرنشینی به رده سوم جدول سوق دهد. 
تقابل غم و شادی تماشاگران و بازیکنان دو تیم از نکات جالب پایان این بازی بود که فضایی خاص را بر جو سالن برگزاری مسابقه حکمفرما کرد.
در این دیدار که با قضاوت محمود هنرلو، مهران جعفری، امید سهرابی و حسینعلی محمدی‌نژاد و با نظارت ناظر دیدار مصطفی حاج محمد و عزیز زربین نماینده فدراسیون همراه بود، سایپا کاشان در دقیقه 12 با گلزنی مرتضی عباسی از حریف خود پیش افتاد تا اینکه در دقیقه 19 تیم قارچ ملارد با حمایت تماشاگران فهیم خود که به کاشان آمده بودند بازی را به تساوی کشاندند تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.
در آغاز نیمه دوم شور و هیجان تماشاگران کاشانی بازیکنان سایپا را وادار به حملات شدید روی دروازه ملارد کرد تا در نهایت ضربه کرنر عمران سرانجام، محمد کاشانی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با استادی تمام دروازه ملارد را گشود. 
در ادامه باز هم تیم میزبان بر بازی سوار بود تا در دقیقه 31 بازی عمران سرانجام با یک فرار از جناح راست و پشت سر گذاشتن دو بازیکن حریف از راه دور با یک ضربه تماشایی دروازه ملارد را برای سومین بار گشود تا تیم میهمان برای جبران مافات با تمام توان و استفاده از دروازه‌بان خود پنج نفره در زمین سایپا خیمه بزنند تا در دقیقه 35 مزد حملات خود را بگیرند و با گشودن دروازه سایپا اختلاف دو تیم به حداقل برسانند.
اما با دفاع جانانه تیم سایپا در ادامه بازی و تعویض‌های تاکتیکی سرمربی کاشانی‌ها این بازی با برتری سه بر دو سایپا کاشان به پایان رسید و عمران سرانجام به عنوان بهترین و مؤثرترین بازیکن سایپا در این دیدار معرفی شد.
همزمان با دیدار سایپا کاشان و ملارد کرج بازی دیگری عصر امروز بین دو تیم بجنورد و همیاری اراک برگزار شد که با برتری 10 بر سه اراکی‌ها همراه بود و به این ترتیب دو تیم سایپا کاشان و همیاری اراک به عنوان دو تیم صعود کننده از گروه شمال لیگ دسته دوم فوتسال کشور به مرحله پلی‌آف شناخته شدند.
تیم سایپا کاشان در دیدار بعدی خود به مصاف تیم صعودکننده از گروه جنوب لیگ دسته دوم فوتسال کشور به صورت رفت و برگشت می‌رود تا در نهایت تیم پیروز به لیگ دست یک فوتسال کشور صعود کند.
اسامی بازیکنان تیم قارچ ملارد کرج در این دیدار عبارتند از: مرتضی فراهانی، امیر حسین سلیمانی‌زاد، الیاس براتی، مجتبی پوستین‌دوز، محمد معدنی،ابراهیم عظیمی‌منش، احسان اسکندر صباغ، علی اصغر معدنی، محمد ایمانی ،محمد معممی، یینا خندان، علی عابدینی.
تیم سایپا کاشان نیز با ترکیب محمد هاشمی‌خواه، مسعود حداد، محمد کاشانی، مجتبی احمدی، محسن شنوفی، عمران سرانجام، علی عباسی، مسعود عسگری، مهدی صانع‌نژاد، محمد مداحیان، مرتضی فرزبود، مصطفی کیوانیان، حامد جلالی به میدان آمد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول