اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اردل معرفی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه قمر بنی هاشم(ع) و جمعی از مسئولان شهرستانی معرفی شد.

فرمانده سپاه ناحیه اردل معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون هماهنگ کننده سپاه قمر بنی هاشم(ع) بعدازظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: سپاه نیروی راهبردی دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
عباس عباسی افزود: شناخت به موقع توطئه‎های استکبار جهانی نقش حساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بیش از پیش مشخص می‌کند.
وی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به خاطر وظیفه خطیر سپاه در حفاظت از انقلاب اسلامی و دست‎آوردهای آن همیشه این نهاد مردمی را مورد هجمه‌های خود قرار داده‌اند.
عباسی اضافه کرد: به کوری چشم استکبار جهانی و بدخواهان، سپاه بالنده‌تر از همیشه با بصیرت و آگاهی کامل در مسیر پیروی از ولایت گام برمی‌دارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری به انواع تهدیدات فراروی نظام اشاره کرد و گفت: بسیج و سپاه به عنوان نیروهای محوری در خط مقدم مقابله با استکبار جهانی قرار دارند که در این راستا باید با بصیرت‌افزایی نقش‌آفرینی کنند.
وی با بیان اینکه امروزه نظام جمهوری اسلامی در سراسر جهان در اوج اقتدار و عزت است، گفت: اگر امروز استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی اقدام به تهدید و تحریم همه جانبه علیه نظام جمهوری اسلامی زده‌اند به دلیل اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی است.
عباسی با اشاره به رسالت عظیم قشر فرهیخته بسیج در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمن افزود: در این برهه از زمان که جنگ نرم دشمن درصدد نفوذ در سنگرهای معنوی جوانان است نقش‌آفرینی بسیج به منظور مبارزه علیه جنگ نرم دشمن بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
وی با بیان اینکه تاریخ اسلام هرگز ایثار و پاکباختگی سرو قامتان جبهه حق علیه باطل را به فراموشی نخواهد سپرد، خاطرنشان کرد: دفاع از ارزش‌ها و دست‌آوردهای دفاع مقدس و آینده نسل جوان امروز و آینده را تضمین می‌کند.
عباسی هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت در راستای گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال جنگ تحمیلی دانست و گفت: اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است که برهمین اساس حفظ و صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس رسالت و وظیفه آحاد ملت ایران است.
وی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از اسلام ناب محمدی دانست و افزود: نظام انقلاب اسلامی برگرفته از آرمان و اندیشه‌های فاخر امام راحل و تفکر سازنده اسلام ناب محمدی است به همین دلیل کانون مرکزی امت اسلام در سراسر جهان محسوب می‌شود.
در این مراسم از زحمات عبدالمحمد سعیدی تقدیر و عبدالله جمشیدی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اردل معرفی شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول