اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

مدیر توسعه بازار بورس کالا در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

را‌ه‌اندازی تالار گل و گیاه و میوه در تنکابن و چالوس و استقرار خریداران خارجی

خبرگزاری فارس: مدیر توسعه بازار بورس کالا گفت: تقاضای تاسیس تالار منطقه‌ای گل و گیاه و میوه به تصویب هیات مدیره بورس کالا رسیده است و در صورت راه‌اندازی نمایندگان 120 شرکت خریدار خارجی برای ملاحظه فرآیند تولید و اطمینان از کیفیت محصولات در آن مستقر میشوند.

را‌ه‌اندازی تالار گل و گیاه و میوه در تنکابن و چالوس و استقرار خریداران خارجی
عباس بنازاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در خصوص تالار گل و گیاه اظهار داشت: شرکت بهشت پارس در نظر دارد یک پایانه فروش صادراتی گل و گیاه راه اندازی کند و از بورس کالا نیز درخواست همکاری کرده است.
وی با اشاره به اینکه هفته گذشته هیئت مدیره بورس کالا راه اندازی تالار استانی در منطقه چالوس و تنکابن را که این شرکت درخواست داده بود، بررسی و تصویب کرد، گفت: پس از تصویب راه اندازی این تالار هیئت مدیره دستور تنظیم یک آیین نامه برای تالار‌های استانی را داد و قرار است پس از تدوین در صورتی که شرکت بهشت پارس شرایط این آیین نامه را احراز و خود را با آن تطبیق دهد این تالار راه اندازی شود در غیر این صورت مسئله منتفی میشود.
مدیر توسعه بازار بورس کالا بیان کرد: در صورتی که این تالار راه اندازی شود علاوه بر گل و گیاه، برخی کالاها از جمله میوه نیز در آن خرید و فروش میشود.
وی تصریح کرد: در صورت راه اندازی این تالار، این شرکت قصد دارد نماینده 120 شرکت خریدار خارجی که در این زمینه کالا خریداری میکنند را در شرکت مستقر کرده تا با تمام روند تولید محصول آشنا شوند و در این صورت دیگر کالایی که فروخته میشود به دلیل عدم استاندارد بودن به ایران برنمیگردد.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول