اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش زابل:

اصلی‌ترین وظیفه مدیران ساماندهی نیروی انسانی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: اصلیترین وظیفه مدیران در راستای پروژه مهر، ساماندهی نیروی انسانی است.

اصلی‌ترین وظیفه مدیران ساماندهی نیروی انسانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی ظهر امروز در گردهمایی مدیران مدارس زابل در خانه معلم این شهرستان  اظهار داشت: با توجه به اینکه معلمان و مهمتر از همه دانش‌آموزان برای ورود به سال جدید ثانیه شماری میکنند وظیفه مدیران این است که با تلاش و کوشش فراوان فضایی با نشاط و شاداب را برای ورود آنان فراهم کنند.
وی افزود: رسالت مدیران به عنوان متولیان در نظام تعلیم و تربیت مانند همان وظایفی است که متولیان مساجد دارند و به همین دلیل کار ما یک کار عبادی و سیاسی است.
 مدیر آموزش و پرورش زابل بیان کرد: رسالت ما در چنین جایگاهی به عنوان متولیان نظام تعلیم و تربیت این است که ما تربیت کسانی را بر عهده داریم که در آینده مسئولان و مدیران این نظام و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت میشوند.
وی ادامه داد: چنین نسلی از معلم انتظار دارد که الگوی شاداب و یک شخصیت ممتاز برای دانش‌آموزان باشد و معلم باید دید انرژی مثبت به دانش آموزان بدهد.
معزی خاطرنشان کرد: نسل آینده ما باید دارای سه ویژگی ایمان و اعتقاد استوار، عالم به مسائل جامعه و مدیر و مدبر باشد.
مدیر آموزش و پرورش زابل در ادامه از همه معلمان خواست واقعیت‌های جامعه را با شفافیت برای دانش‌آموزان بیان کنند تا دانش‌آموزان نیز بتوانند درک درستی از موضوعات روز جامعه داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: باید با دادن مسئولیت‌های مختلف به دانش‌آموزان حس مسئولیت پذیری را در آنها تقویت کنیم.
مدیر آموزش و پرورش زابل معلم را سرچشمه همه خوبیها دانست و تصریح کرد: نقش معلم مثل روح در بدن است  و میتواند تاثیر به سزایی در روحیه دانش آموزان داشته باشد.
معزی افزود: سال 90 سال ساماندهی نیروی انسانی، فضای آموزشی، امور مالی و تخصصی شدن تدریس است و باید فضا به گونه‌ای سازماندهی شود تا از حداقل‌ها حداکثر استفاده شود.
معزی گفت: امسال رویکرد قرآنی مثل سال گذشته است و‌ 35 مدرسه قرآنی به 70مدرسه قرآنی در شهرستان زابل افزایش یافته که این رقم به دو برابر سال گذشته رسیده است.
وی از برگزاری جشنواره روان خوانی فارسی خبر داد و گفت: جشنوراه روان خوانی فارسی برای نخستین بار در مدارس ابتدایی در سال جدید برگزار میشود.
مدیر آموزش و پرورش زابل هدف از اجرای پروژه مهر را تغییر نگرش برای ایجاد تحول دانست و از مدیران خواست نسبت به زیبا سازی فضاهای آموزشی، آذین‌بندی سردر مدارس و.... اقدام کنند.
وی عوامل ارزیابی مدیران در بازگشایی مدارس را ساماندهی فضا و تجهیزات و عملکردشان در پروژه مهر و بازگشایی خوب مدارس عنوان کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول