اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت؛

انتخاب پیشگامان به عنوان تعاونی برتر در یزد

خبرگزاری فارس: در مراسمی به مناسبت هفته تعاون از گروه پیشگامان به عنوان تعاونی برتر استان یزد تجلیل شد.

انتخاب پیشگامان به عنوان تعاونی برتر در یزد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت هفته تعاون توسط اداره کل تعاون استان یزد برگزار شد، از محمدرضا رضایی‌نژاد، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه پیشگامان کویر به عنوان مدیر تعاونی پیشگامان کویر و مدیر برتر تعاون استان یزد تجلیل و قدردانی شد.
استاندار یزد در این مراسم از مدیران تعاونی‌ها خواست با تاسی از توصیه‌های پیشوایان دینی و مذهبی در زمینه تعاون و همکاری در افزایش تولید و کارآفرینی در استان نقش بیشتری ایفا کنند.
محمدرضا فلاح‌زاده با اشاره به توانمندی استان یزد در توسعه صنعت و تولید انبوه در بخش‌های مختلف، از تعاون‌گران به عنوان افراد صالح یاد کرد و خواستار نقش‌آفرینی بیشتر آنها در عرصه اشتغال‌زایی شد.
استاندار یزد نیازسنجی و استفاده مناسب از پتانسیل موجود در استان را از مهم‌ترین پارامترهای توسعه عنوان کرد و گفت: مجموعه مدیریتی استان از تمام تلاش خود در زمینه‌های مختلف برای کمک و حمایت از مدیران کارآفرین و تعاون‌گران بهره خواهد برد.
مدیرکل تعاون استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تاکنون 5هزار و 134 تعاونی در استان یزد راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: 650هزار نفر در این تعاونی‌ها عضویت دارند و بالغ بر 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها صورت گرفته و برای 35 هزار نفر نیز در این تعاونی‌ها اشتغال‌زایی شده است.
امرالله فلاح‌زاده افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 223 درخواست برای تشکیل تعاونی در استان یزد داشتیم که 164 تعاونی تشکیل شد و درخواست 59 تعاونی نیز در دست بررسی است.
وی خاطرنشان کرد: با افتتاح 164 تعاونی یاد شده، 2هزار و 183 فرصت شغلی و ایجاد می‌شود و 950 نفر در این تعاونی‌ها فعالیت می‌کنند که برای تشکیل این تعاونی‌ها 14 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.
به گزارش فارس، گروه پیشگامان کویر برای چندمین بار به عنوان تعاونی برتر در استان انتخاب و معرفی شده است.
کسب رتبه تعاونی برتر در سال‌های 1385 و 1386 و 1389، انتخاب به عنوان کارآفرین نمونه در سال 1387 همچنین انتخاب و معرفی به عنوان تعاونی ویژه کشوری در سال 1388 از جمله افتخارات این گروه تعاونی است.
گروه تعاونی پیشگامان کویر هم‌اکنون با داشتن حدود 20 هزار نفر سهامدار در سراسر کشور، 26 شرکت اقماری و استانی، چندین شرکت بین‌المللی در قاره‌های مختلف و حدود 200 نماینده ارائه خدمات در سراسر کشور به عنوان بزرگ‌ترین تعاونی فناوری اطلاعات کشور در حال فعالیت است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول