اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنایع و معادن خراسان رضوی خبر داد:

طرح فولاد سبزوار آماده واگذاری به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنایع و معادن خراسان رضوی گفت: طرح فولاد سبزوار با پیشرفت بیش از 60 درصد در خط احیای مستقیم آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

طرح فولاد سبزوار آماده واگذاری به بخش خصوصی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع و معادن خراسان رضوی، راضیه علیرضایی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طرح عظیم فولاد سبزوار با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در خط احیاء مستقیم و حدود 30 درصد در کل پروژه همزمان با هفت طرح استانی دیگر تولید فولاد که در وزارت سابق صنایع و معادن آغاز شده و به میزان قابل قبولی نیز پیشرفت داشته‌اند آماده واگذاری به بخش خصوصی است.
وی ادامه داد: از آنجایی که هم اکنون بیش از 97 درصد صنعت و معدن استان توسط کارآفرینان توانمند بخش خصوصی مدیریت می‌شود و هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در استان شکل گرفته است، بنابراین آمادگی داریم در سرمایه‌گذاریه‌ای جدید پروژه‌های عظیم فولاد از جمله پروژه فولاد سبزوار را در کنار هفت طرح استانی فولادی به بخش خصوصی واگذار کنیم.
سرپرست سازمان صنایع و معادن خراسان رضوی بیان داشت: با واگذاری این طرح، هم اجرای آنها با سرعت بیشتری ادامه پیدا میکند و هم منابع جدیدی برای اجرای برنامه‌های جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت تأمین می‌شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول