اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز؛

امکان آموزش آنلاین مناسک حج فراهم میشود

خبرگزاری فارس: معاون سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: حجاج اصفهانی علاوه بر آموزش حضوری از امروز (چهارشنبه) میتوانند به صورت آنلاین مناسک حج را آموزش ببینند.

امکان آموزش آنلاین مناسک حج فراهم میشود
غلام علی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه 12 جلسه برای آموزش مناسک حج تمتع به زائران بیت‌الله الحرام به صورت حضوری آموزش داده میشود، اظهار داشت: این جلسات توسط مدیران کاروان برای کسب آمادگی زائرانی که قصد عزیمت به سرزمین وحی را دارند، برگزار میشود.
وی افزود: همچنین یک جلسه نیز به صورت عمومی با حضور همه زائران برگزار میشود.
معاون سازمان حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه از امروز چهارشنبه 16شهریور ماه مرحله جدید کلاس‌های آنلاین زائران حج تمتع آغاز میشود، تصریح کرد: این کلاس‌ها با آموزش فقه و احکام عمومی از ساعت 15 تا 16 با حضور حضرت حجت‌الاسلام هوشیاری آغاز میشود.
وی بیان داشت: در سری جدید کلاس‌های آنلاین زائران حج تمتع از نرم‌افزار جامعی استفاده شده است که مجهز به کامل‌ترین ابزار و امکانات برای آموزش به‌ صورت مجازی است.
زاهدی یادآور شد: این کلاس‌ها تا قبل از ایام حج تمتع ادامه مییابد و در انتهای دوره به نفراتی که در کلاس‌ها حضور و فعالیت بیشتری داشته باشند، به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا میشود.
وی تصریح کرد: حجاج به منظور اطلاع از برنامه زمانی کلاس‌ها و اطلاع بیشتر میتوانند به سامانه آموزش مجازی زائر به نشانی http://zaer.hajj.ir مراجعه کنند.

* حضور 8850 اصفهانی در حج تمتع امسال
معاون سازمان حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه امسال 8هزار و 850 نفر از استان اصفهان برای انجام مراسم حج تمتع عازم سرزمین وحی هستند، افزود: از این
تعداد 5هزار نفر از شهر اصفهان به مکه میروند و 550 نفر نیز عوامل اعم از مدیر و خدمه نیز از اصفهان به عربستان عزیمت می‌کنند.
وی ادامه داد: بیش از 50درصد از حجاج اصفهانی را بانوان تشکیل میدهند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول