اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش ملی مدیریت پرورش طیور خبر داد:

ارسال 347 مقاله به همایش ملی طیور

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی نخستین همایش ملی مدیریت پرورش طیور در مناطق گرمسیری گفت: 347 مقاله به همایش ملی طیور ارسال و 79 درصد از مقاله‌های ارائه شده پذیرش شده‌اند.

ارسال 347 مقاله به همایش ملی طیور
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی اسماعیل‌زاده پیش از ظهر امروز در نخستین همایش ملی مدیریت پرورش طیور در مناطق گرمسیری در دانشگاه باهنر و در جمع محققان و پژوهشگران کشوری در زمینه علوم دام اظهار داشت: کنگره علوم دامی برای نخستین بار در کشور در شهریور ماه سال 1389 در تهران برگزار و مقرر شد که براساس مناطق کشور شاخه‌هایی در سراسر کشور شکل بگیرد تا بتوانند با توجه به شرایط اقلیمی در کشور پژوهش‌های علمی انجام دهند.
اسماعیل‌زاده تصریح کرد: یکی از این شاخه‌ها، شاخه‌ جنوب و جنوب شرق است که این شاخه در در اوایل خرداد امسال تصمیم به برگزاری همایش ملی گرفت.
وی گفت: در کنار این سمینار انتخابات شاخه جنوب و جنوب شرق انجمن علوم دامی ایران نیز برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی کمیته نخستین سمینار ملی مدیریت پرورش طیور در مناطق گرمسیری اذعان داشت: آخرین مهلت ارسال مقاله‌ها به این سمینار تا 15مرداد بود که تا این زمان 436 مقاله به دست ما رسید.
وی تصریح کرد: مقاله‌های این سمینار توسط دو داور یکی از کرمان و یکی خارج از کرمان داوری شده‌اند.
اسماعیل‌زاده افزود: در داوری این مقاله‌ها ابتدا پنج درصد به دلیل رعایت نکردن فرمت سمینار بازگشت داده شدند، 79 درصد از مقاله‌ها به تعداد 347مقاله پذیرش شد و از مقاله‌های پذیرفته شده 53 درصد در زمینه دام، 32 درصد در زمینه طیور، 11 درصد در زمینه جایگاه بهداشت از مقاله‌ها و چهار درصد در زمینه زنبور عسل است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول