اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار خراسان رضوی؛

شرح وظایف شورای ترویج ایثار و شهادت به تصویب رسید

خبرگزاری فارس: شرح وظایف و ترکیب اعضای کارگروه‌های تخصصی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی به تصویب رسید.

شرح وظایف شورای ترویج ایثار و شهادت به تصویب رسید
 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، پیرو مصوبه جلسه قبلی شورا مبنی بر تشکیل پنج کارگروه متشکل از کارگروه‌های برنامه‌ریزی، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت، تعظیم و تکریم ایثارگران، اطلاع‌رسانی و آموزش و پژوهش و اعلام شرح وظایف پیشنهادی از سوی روسای نشست هم‌اندیشی با حضور اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.
در این جلسه شرح وظایف و اعضای کارگروه برنامه ریزی، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت، تعظیم و تکریم ایثارگران پس از طرح و بررسی پیشنهادات قبلی به تصویب شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان رسید.
از دیگر مصوبات این جلسه تدوین و تنظیم شیوه‌های اجرایی و نظارتی به منظور ایفای وظایف دستگاه‌ها در چارچوب سیاست‌های شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، استفاده از کارشناسان زبده به منظور انجام سریعتر کارشناسی طرح‌های ارسال شده از سوی ایثارگران، برنامه‌ریزی، حمایت و نظارت به منظور ساماندهی گلزار شهدا، ایجاد مراکز فرهنگی توان بخشی و بازتوانی جهت ایثارگران بود.
در ادامه جلسه برنامه‌های هفته دفاع مقدس تشریح و به تصویب شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسید.
محمد غفاری معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر حضور و مشارکت همه دستگاه‌ها در برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواستار مشارکت مسوولان برای هرچه بهتر برگزار کردن این هفته شد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول