اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

بقیع قلب تپنده مسلمانان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: بقیع قلب تپنده هر مسلمان آزاده‌ای است که دل در گرو محبت پیامبر و فرزندان پاک او داشته و با اعتصام به حبل‌الله و توسل به و صالح‌ترین بندگان خدا مسیر سعادت و رستگاری را می‌جویند.

بقیع قلب تپنده مسلمانان است
حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تسلیت هشتم شوال سالروز تخریب بقاع متبرکه بقیع اظهار داشت: گروه‌هایی هستند که تحمل رویت نور اهل‌بیت پیامبر را ندارند و عشق و علاقه قلبی مردم مسلمان به رسول گرامی اسلام  و اولاد پاکش را در منافع و فزون‌طلبی‌های خویش که بر گرفته از نقشه‌های شوم استعمار و ایجاد شکاف و اختلاف در صفوف مسلمین است، میبینند.
وی افزود: این گروه از افراد به فتنه‌گری و تخریب نماد اعتقادی و باورهای دینی مسلمانان پرداختند تا به اهداف شوم خود دست یابند.
وی بیان داشت: بدون تردید تخریب بقاع متبرکه بقیع لکه ننگی ابدی بر پیشانی وهابیون مشرک خواهد بود و آنان را به عذاب الهی گرفتار می‌کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: وهابیت به عنوان ولد نامشروع استکبار و استعمار با توسل افراطی‌گری و انحرافات فکری بزرگ‌ترین هدف خود را ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه اسلامی از طریق مقابله با مذهب قرار داده و با تخریب بقاع متبرکه بقیع در مدینه داغ بزرگی بر قلب ملت مسلمان گذاشت.
صفی‌یاری عنوان کرد: واقعه تخریب آثار اسلامی هویت واقعی عاملان این جنایت فجیع را آشکار ساخت و انحرافات فکری عمیق آنان را برملا کرد.
بقاع متبرکه بقیع در مدینه هشتم شوال سال 1344 ه.ق توسط وهابیون تخریب شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول