اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

عدم خدمتگزاری به مردم موجب حذف از دایره قدرت میشود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: کسانی که برای خود شأنی غیر از خدمتگزاری مردم قائل شوند از دایره قدرت کنار گذاشته می‌شوند.

عدم خدمتگزاری به مردم موجب حذف از دایره قدرت میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در جمع مردم روستای شهرک شهرستان هریس، پایه و اساس جمهوری اسلامی را مطالبات مردم عنوان و اظهار کرد: قدرت نرم جمهوری اسلامی بسیار بیشتر از قدرت بمب هسته‌ای است و نظام اسلامی به واسطه این قدرت، امکان اثرگذاری بر ملت‌ها را پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی هیچ شانی غیر از خدمت بی‌منت به مردم برای مسئولان وجود ندارد، افزود: ظهور پدیده‌ای به نام احمدی‌نژاد همه معادلات قدرت را تغییر داده و کسانی که برای خود شأنی غیر از خدمتگزاری مردم قائل بودند دیگر در دایره قدرت نیستند.
بیگی ادامه داد: آنها فکر نمی‌کردند یک فرد گمنام رئیس جمهور شود، اما احمدی‌نژاد شعار بازگشت به گفتمان انقلاب اسلامی را مطرح کرد و با وجود تبلیغات دشمنان و بدخواهان، مورد اعتماد مردم قرار گرفت.
وی با تاکید بر اینکه در جمهوری اسلامی همه مردم قابل احترام هستند، افزود: برخی سیاست‌های غلط گذشته بین مردم مرزبندی و فاصله طبقاتی ایجاد کرده بود و مردم نیز این را احساس می‌کردند.
 
بیگی با بیان اینکه نظام توزیع ثروت در گذشته مخالف عدالت بود، گفت: سیاست‌های دولت احمدی‌نژاد معادله توزیع ثروت را تغییر داده و امروز منابع ملی به طور عادلانه بین مردم توزیع می‌شود.
وی با اشاره به آثار مثبت قانون هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: موفقیت دولت در اجرای این طرح به این خاطر بود که رئیس جمهور فارغ از درد مردم نیست و به مشکلات مردم اشراف دارد.
بیگی ادامه داد: اجرای این قانون شرایطی ایجاد کرده تا موضوعات اقتصادی به دست مردم مدیریت شده و الگوی مصرف جدیدی حاکم شود.
وی افزود: مردم سعادت خود را جستجو می‌کنند و نگاه دولت احمدی‌نژاد هم این است که منابع در همان جایی هزینه شود که مورد نیاز مردم است و مردم مجبور به مهاجرت نشوند.
استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به شرایط ویژه منطقه خاطرنشان کرد: ملت ما به مدد نفس قدسی حضرت امام(ره) می‌دانستند که بعد از سقوط طاغوت، چه نظامی می‌خواهند تا ضامن سلامت و رستگاری آنها باشد و این همان نکته‌ای است که در قیام‌های اخیر مردم منطقه مغفول مانده است.
بیگی اضافه کرد: تحولات منطقه وعده الهی و پیش‌بینی امام راحل(ره) است و امروز 32 سال بعد از انقلاب اسلامی، نظام سلطه به سرکردگی آمریکا نه تنها در رویارویی با نظام اسلامی توفیقی کسب نکرده بلکه پایگاه‌های خود را نیز در منطقه از دست داده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول