اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام شد؛

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در منطقه آزاد چابهار

خبرگزاری فارس: نمایشگاه صنایع دستی با هدف جذب گردشگر در محل هتل صدف منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گشایش یافت.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در منطقه آزاد چابهار
به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه بهترین ابزار برای آشنایی چهره به چهره متصدیان گردشگری و همچنین عرضه جدیدترین دستاوردها، ویترین محصولات و بازاریابی و جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران بالقوه است.
شهباز یزدانی افزود: در این نمایشگاه که تا 31 شهریورماه سال‌جاری ادامه دارد رشته‌های مختلف صنایع دستی درقالب 10غرفه جداگانه محصولات تولیدی خود را معرض بازدید عموم قرار داده‌اند.
بوی ادامه داد: شرکت تعاونی فرش و تابلوی صدف، صنایع دستی صدفی (دریایی ) و تاکسیدرمی، سوزن دوزی بلوچی، سفال کلپورگان، حصیر بافی، سوزن‌دوزی، معرق صدف و توربافی(تورهای ماهیگیری) از جمله بخش عمده این نمایشگاه هستند که محصولات تولیدی خود را به نمایش گذاشتند .
یزدانی بیان کرد: در بخش دیگری از نمایشگاه غرفه محصولات کشاورزی و نیز غرفه محیط زیست چابهار انواع موجودات زنده بومی منطقه از جمله آبزیان و پرندگان دریایی را به نمایش در آمده است.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه گروه‌های موسیقی( گروه ساحل دل‌نوازان چابهار و گروه ساز و دهل نیکشهر ) به اجرای موسیقی پرداخته و گروه ساز و دهل سوار بر شتر و ارابه در سطح منطقه آزاد هنرنمایی می‌کنند.
یزدانی یادآور شد: این نمایشگاه با همکاری مدیریت امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار ‌و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان چابهار برگزار شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول