اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 11 مشهد:

موزه عبرت جایگزین زندان مشهد شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه 11 مشهد گفت: مطالبه شورای اجتماعی محله تربیت از مسئولان شهری،جایگزینی موزه عبرت بجای زندان مشهد است.

موزه عبرت جایگزین زندان مشهد شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از شهرداری مشهد، فریده وجدانی اظهار داشت: شورای اجتماعی محله تربیت در راستای جلب مشارکت‌‌های داوطلبانه شهروندان در اداره امور محله تشکیل شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه اعضای این شورا متشکل از امام جماعت مسجد محوری، نماینده بهداشت، نماینده مدیران مدارس، نماینده تشکل‌های مردمی، نماینده فرهیختگان محله، نماینده بانوان محله و نماینده کسبه است نگاه اعضای شورا نگاه تمام اهالی محله است.
وی ادامه داد: این شورا متشکل از 9 نفر از افراد حقیقی و حقوقی است که به صورت داوطلبانه پیشنهادات و مشکلات محله خود را در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، خدمات شهری شناسایی و پس ازبررسی در شورا تصویب و اجرا میکنند.
معاون فرهنگی منطقه یازده، اعتبار در نظر گرفته در سال 90 برای محله تربیت را یکصد میلیون ریال ذکر کرد که مستقیما توسط شورا برای امور محله هزینه می‌شود.
وی با بیان اینکه فعالیت‌ها و اقدامات خوبی در زمینه فرهنگی و اجتماعی با همکاری مساجد سطح منطقه و شهرداری صورت گرفته است؛ از بررسی نیازها و مشکلات محله تربیت خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 11 تصریح کرد: درخواست شهروندان محله تربیت در مورد انتقال زندان با توجه به مشکلات و معضلاتی که زندان برای اهالی محله به وجود آورده است مورد بررسی قرار گرفته است.
وجدانی ادامه داد: در همین راستا انتقال هر چه سریع‌تر زندان مرکزی مشهد به بیرون شهر به عنوان مطالبه اعضای شورای اجتماعی محله تربیت از مسئولان شهری مورد بحث قرار گرفت و با توجه سابقه طولانی بنای زندان در این محله، پیشنهاد تبدیل زندان مرکزی مشهد به موزه عبرت مورد استقبال اعضای شورا قرار گرفت.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول