اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

طی سخنان پیش از دستور؛

عضو مجلس خبرگان اقدام روزنامه ایران را محکوم کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان انتشار نشریه خاتون از سوی روزنامه دولتی ایران را مجکوم کرد.

عضو مجلس خبرگان اقدام روزنامه ایران را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الإسلام والمسلمین آقای حیدری آل کثیری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سخنان پیش از دستور خود در اولین روز اجلاس دهم خبرگان ملت، با تبریک عید فطر به نمایندگان مجلس خبرگان و ملت ایران، از حضور مردم در مراسم روز قدس قدردانی کرد.

وی سپس حادثه هشتم شوال و تخریب بقاع متبرکه ائمه بقیع را یادآور شد و این اقدام وهابیت را مجکوم نمود.سپس با نقل سیر تاریخی پیدایش این گروه، این فرقه و نحله تندرو را مورد نقد جدی قرار داد. عضو مجلس خبرگان رهبری ، وهابیت را نه تنها دشمن شیعیان أهل بیت علیهم السلام ، بلکه این گروه را دشمن اهل سنت نیز خواند.

حیدری آل کثیری سپس در آستانه سالگرد هفته دفاع مقدس، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و جانبازی های نیروهای مردمی در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی مان از آنان قدردانی نمود. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود، سران فتنه را به توبه و بازگشت به نظام دعوت کرد و از آنان خواست تا با تبعیت از ولایت فقیه به آغوش ملت باز گرداند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان در ادامه انتشار نشریه خاتون از سوی روزنامه دولتی ایران را مجکوم کرد.

حجت‌الإسلام و المسلمین حیدری، سپس در خصوص پخش برخی از برنامه ها و سریالهای صداوسیما، از مسئولین این سازمان خواست تا از کارشناسان دینی و فرهیخته در این راستا بهره ببرد.

وی  در پایان به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سال جاری برگزار خواهد شد اشاره کرد و همگان به ویژه اصول‌گرایان را با محوریت ولایت فقیه و با حکمیت جامعتین به حفظ وحدت دعوت کرد.

بر اساس این گزارش،حجت الإسلام و المسلمین آقای عاملی نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری به عنوان اولین ناطق پیش از دستور و  آیت‌الله سید علی اکبر قرشی نماینده مردم آذربایجان غربی به عنوان دومین ناطق پیش از دستور، عصر روز سه‌شنبه به ایراد سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول