اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاد بین‌المللی شطرنج صورت میگیرد؛

برگزاری دوره آموزشی شطرنج در کرمان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت شطرنج گفت: دوره آموزشی شطرنج در گروه‌های سنی نوجوانان و جوانان با حضور استاد بین‌‌‌المللی شطرنج در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی شطرنج در کرمان
علیرضا موسی‌علی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان، با اعلام حضور شاهین مهندسی استاد بین‌المللی شطرنج به منظور شرکت در مسابقات کرمان و برگزاری یک دوره آموزشی اظهار داشت: وی به منظور تدریس در یک دوره آموزشی در گروه‌های سنی نوجوانان و جوانان و شرکت در مسابقات به مدت 10 روز وارد کرمان شد.
وی با بیان اینکه این دوره آموزشی از 17 شهریورماه به مدت سه روز در کرمان آغاز می‌شود، افزود: یکی از برنامه‌های هیئت شطرنج استان کرمان ارتقا جایگاه شطرنج و حضور در جایگاه اصلی‌ خود است.
موسی‌علی همچنین با اعلام خبر پایان مسابقات شطرنج یادواره شادروان مهربان طهمورثی تصریح کرد: آیین اختتامیه این رقابت‌ها با حضور محمد فولادی‌ماهانی مدیرکل ورزش و جوانان استان و خانواده شادروان طهمورثی برگزار شد.
وی افزود: در مسابقات گروه سنی زیر 12 سال که در هفت دوره برگزار شد، امید عبداللهی با کسب شش امتیاز عنوان نخست را از آن خود کرد و پس از وی، فرزین هوشمند و ارسم یوسف‌زاده عنوان‌های دوم و سوم را کسب کردند.
موسی‌علی همچنین با اعلام خبر پایان مسابقات گروه سنی زیر هشت سال بیان کرد: این مسابقات با قهرمانی مهدی روشنی پایان یافت و در مجموع این مسابقات پنج امتیازی شد تا پس از وی امیرسینا اکبرزاده و علی صالحی مقام‌های دوم و سوم را به دست آورند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول