اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

بازدید سرپرست وزارت علوم افغانستان از دانشگاه تهران

خبرگزاری فارس: غلام سرور دانش از دانشگاه تهران بازدید و با مسئولان این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید سرپرست وزارت علوم افغانستان از دانشگاه تهران
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، غلام سرور دانش سرپرست وزارت علوم افغانستان با اسدی مدیرکل برنامه‌ریزی و همکاریهای بین‌المللی دانشگاه تهران در محل دفتر معاونت بین‌الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار دکتر اسدی با اشاره به بازدید قبلی هیئت دانشگاه تهران از افغانستان و دانشگاه‌های آن کشور علاقه‌مندی دانشگاه را به پیگیری و اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه‌های به‌ عمل آمده اعلام داشت. 

اسدی افزود که ریاست دانشگاه نیز از همکاریها استقبال کرده و در دیدار با هیئت‌های دانشگاهی افغانستان بر حمایت از پذیرش مربیان دانشگاهی واجد الشرایط علمی برای ادامه تحصیل نظر موافق دارند.
 
در این دیدار 2 طرف همچنین بر همکاری در زمینه تربیت نیروی انسانی، تشکیل کمیته افغانستان، جلب همکاری نهادهای بین المللی، برگزاری کارگاه‌های مشترک آموزشی تاکید کردند.
 
2 طرف همچنین بر استفاده از همه ظرفیت‌های موجود از جمله مراکز آموزشی متعدد غیردولتی نیز در کنار همکاریهای رسمی دانشگاهی تبادل نظر کردند.

براساس این گزارش، غلام سرور دانش همچنین از دانشکده حقوق و علوم سیاسی بازدید و ضمن دیدار با مسئولان دانشکده در زمینه نحوه ارتقای همکاری علمی به بحث و تبادل نظر پرداخت.
انتهای پیام/
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول