اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی خبرداد:

بهره‌مندی 73 درصد خانوار روستایی اهر از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی، از بهره‌مندی 73 درصد خانوار روستایی این شهرستان از نعمت گاز خبر داد.

بهره‌مندی 73 درصد خانوار روستایی اهر از نعمت گاز
به گزارش خبرگزاری فارس از  تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی، ولی‌الله دینی در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به سه روستای اورنگ، رشت‌آباد قدیم و کنگل‌آباد از توابع شهرستان اهر اظهار کرد: گازرسانی به این سه روستا با اجرای حدود 18کیلومتر شبکه گازرسانی و صرف اعتباری بالغ بر 7 هزار و 500 میلیون ریال انجام شده است.
وی افزود: با گازرسانی به این سه روستا درصد خانوار روستایی بهره‌مند از گاز شهرستان اهر به 45 درصد افزایش یافته که ان‌شاءالله با بهره‌برداری از سایر پروژه‌های در دست اجرا، تا پایان سال‌جاری درصد خانوار روستایی بهره‌مند به 58 درصد افزایش خواهد یافت.
این مقام مسئول شرکت گاز با اشاره به اینکه هزینه گازرسانی در روستاهای این شهرستان تقریباً دو برابر سرانه گازرسانی در شهرهاست، اظهار کرد: آمار رشد تعداد مشترکان گاز در روستاها بیانگر توجه مضاعف دولتمردان در محرومیت‌زایی بوده و رشد سریع تعداد روستاهای برخوردار از گاز طبیعی، نشانگر اهتمام دولت نهم و دهم برای توزیع عادلانه رفاه در جامعه است. 
دینی تصریح کرد: گازرسانی به 35 روستای شهرستان اهر در مرحله طراحی قرار دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم تمام برنامه‌های پیش‌رو در موعد مقرر انجام گرفته و شاهد گسترش شبکه‌های گازرسانی و بهره‌مندی بیش از 73 درصد خانوار روستایی شهرستان اهر از نعمت گاز باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی، دستیابی به سه هدف مهم عدالت، بهره‌وری و فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف را سرلوحه برنامه‌های اجرایی شرکت گاز اعلام و خاطرنشان کرد: مجموعه فعالیت‌های این شرکت تلاش در زمینه ایجاد بستر لازم به منظور بهره‌مندی کلیه هم استانی‌های شریف از نعمت گاز طبیعی و حرکت در راستای اهداف دولت خدمتگزار به منظور ایجاد رفاه اجتماعی است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول