اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کوهدشت در مجلس خبر داد:

اختصاص 32 میلیارد تومان به مرغداری‌های کوهدشت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: 32 میلیارد تومان تسهیلات به توسعه مرغداری‌های کوهدشت اختصاص داده شده است.

اختصاص 32 میلیارد تومان به مرغداری‌های کوهدشت
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، حجت‌الاسلام علی قبادی شاهرخی عصر امروز در جلسه شورای کشاورزی این شهرستان از کندی روند اعطای تسهیلات در بخش توسعه مرغداری‌ها انتقاد کرد و خواستار تسهیل در امر اعطای تسهیلات به مرغداران شهرستان در زمینه توسعه این مرغداری‌ها شد.
وی در ادامه از اجرای برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت در شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به استعدادها و توانمندی‌های ویژه موجود در شهرستان در بخش کشاورزی خواستار تسریع روند توسعه این بخش شد و از کمبود آب در بخشش کشاورزی سخن گفت و اظهار داشت: کمبود آب کشاورزی موجب پایین آمدن میزان بهره‌وری کشاورزان شده است.
در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به استعدادهای بی‌نظیر شهرستان کوهدشت در بخش کشاورزی گفت: این استعدادها با پیگیری‌های نماینده شهرستان و سایر مسئولان در آینده‌ای نزدیک شکوفا می‌شود.
اسحاق طاهری‌مقدم همچنین از معرفی 50 طرح اشتغالزا در بخش کشاورزی شهرستان به بانک ملی خبر داد.
در ادامه سیروس ابراهیمی فرماندار کوهدشت به انتقال آب از سد معشوره به زمین‌های کشاورزی شهرستان و مهار آب‌های سطحی از طریق احداث پنج سد پمپاژ سرطرهان و رودخانه سیمره اشاره کرد و گفت: با مجموعه این اقدامات کوهدشت به قطب اقتصاد غرب کشور تبدیل می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول