اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

باور به تعاون اعتقاد راسخ به شکوفایی کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: باور به بخش تعاون در رونق تولید و درآمدهای مردم در حقیقت باور به پویایی و نشاط اقتصاد سالم همراه با اشتغال و کارآفرینی سازنده است.

باور به تعاون اعتقاد راسخ به شکوفایی کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی عصر امروز در نشست با تعاون‌گران گرمی در دومین روز از هفته تعاون اظهار داشت: مظلومیت حاکم بر بخش تعاون نشان دهنده غفلت از توانمندی‌های این حوزه است و باید تمام تلاش‌ها و کوشش‌ها در مسیر احیای این بخش به کار گرفته شود.
وی با بیان اینکه بخش تعاون میتواند عظیم‌ترین سرمایه‌ها و نیروی انسانی را در اقتصاد به تحرک و پویایی ترغیب و تشویق کند بیان داشت: تعاون بهترین طریق در رسیدن به اشتغال و توسعه اقتصادی سالم و سازنده است که جوانان ما امروز بیش از هر زمان دیگر راغب به این باور و انگیزه هستند.
این مسئول با اشاره به اینکه ضعف موجود در بخش تعاون ناشی از عدم وجود نیروهای متخصص در این بخش است ادامه داد: این قبیل افراد صرفا به منظور استفاده از تسهیلات مربوطه اقدام به تشکیل تعاونی میکنند و ناکارآمدی آنان به نام تعاون رقم میخورد.
صحرایی افزود: تعاونگران ما در فکر تولید نیستند و به لحاظ عدم معرفی صحیح از یک تعاونی موفق، مردم به توفیق حوزه تعاون باور ندارند.
وی با اشاره به مشکلات تعاونگران و مدیران عامل شرکت تعاونیهای مختلف این شهرستان حمایت مالی بانک توسعه تعاون گرمی را از تعاونیهای این منطقه خواستار شد.
در این نشست، علی دولتخواه رئیس اداره تعاون گرمی هم وجود 153 تعاونی تولید ابریشم غیرفعال را از مشکلات این بخش اعلام کرد و حمایت مالی و اداری فرمانداری را در راستای احیای تعاونیهای راکد این منطقه خواستار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول