اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع تئاتر تجربی دانشگاهی انجام شد؛

حضور هنرمند دامغانی در کنفرانس اتریش

خبرگزاری فارس: یک هنرمند برجسته دامغانی توانست در کنفرانس بین‏المللی تئاتر تجربی دانشگاهی (IUGTE) در کشور اتریش حضور پیدا کند.

حضور هنرمند دامغانی در کنفرانس اتریش
این هنرمند دامغانی به خبرنگار فارس در دامغان در این‌باره گفت: این کنفرانس در تاریخ 25 تا 29 سال 2011 مصادف با 2 تا 8 شهریور ماه امسال در کشور اتریش برگزار شد.
علی‏اصغر خطیب‏زاده، از هنرمندان رشته تئاتر استان سمنان و از کارشناسان هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان در ادامه اظهار داشت: در کلاس‏های آموزشی در حاشیه برگزاری این کنفرانس برگزار شد، نمایندگان 25 کشور شرکت داشتند.
وی این کشورها را آفریقای جنوبی، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، انگلستان، آمریکا، اتریش، روسیه، هندوستان و. . .اعلام کرد و گفت: این کلاس‏ها به وسیله نماینده اعزامی از دامغان اداره می‏شد.
این هنرمند دامغانی یادآور شد: این کنفرانس هر ساله توسط کشور انگلستان با همکاری مراکز هنری و دانشگاهی برگزار می‏شود و یکی از اصلی‏ترین شرایط پذیرش برای حضور هنرمندان، ارائه کارهای نو و متفاوت مرتبط با هنرهای نمایشی است.
خطیب‏زاده گفت: در این کنفرانس ضمن برپایی نمایشگاه ماسک‏های نمایشی و تدریس، ساخت ماسک انجام شد که با استقبال بی‏نظیر شرکت کنندگان روبه‏رو شده بود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول