اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

وزیر بهداشت:

بیمه‌ها تعرفه بیمارستان های هیئت امنایی را بر مبنای 3.6 برابر نرخ دولتی پرداخت کنند

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت گفت: دولت و بیمه‌ها باید هزینه بیمارستان های هیئت امنایی را بر مبنای تعرفه 3.6K (یا3.6 برابر تعرفه دولتی) پرداخت کنند، اعتبار 3 میلیارد دلاری وزارت بهداشت از درآمد مازاد نفت نیز هنوز پرداخت نشده است.

بیمه‌ها تعرفه بیمارستان های هیئت امنایی را بر مبنای 3.6 برابر نرخ دولتی پرداخت کنند
به گزارش بهداشت و درمان فارس، مرضیه وحیددستجردی در جمع پزشکان و کارکنان بیمارستان قلب شهید رجایی در سالن همایش بیمارستان قلب شهید رجایی اظهار داشت: از مرگ و میر بیماریهای قلبی مقام اول را در کشور دارد. هر وقت بازدیدی از بخش‌های قلب و اتاق عمل میکنیم  افراد جوانی بستری هستند و باید برنامه خوب و درستی برای این بخش داشته باشیم.

وی ادامه داد: هرچه‌قدر سیسییو و بیمارستان بسازیم و نیروی تخصصی تربیت کنیم با توجه به روند روبه‌رشد بیماری قلبی کم خواهد بود.

وزیر بهداشت اضافه کرد: مرکز قلب شهید رجایی میتواند در زمینه قلب و عروق هم در آموزش‌های مردمی و هم کارهای تحقیقاتی و هم تربیت نیروی انسانی در جهات و رده‌های مختلف حرف اول را بزند. 94 عضو هیئت علمی و با 200 دستیار تخصصی و غیر تخصصی ذخیره و گنجینه بزرگی برای بیمارستان قلب شهید رجایی است.

 وزیر بهداشت گفت: به دنبال آنیم که پرداخت از جیب مردم را بر اساس قانون برنامه توسعه پنجم کم کنیم و اگر قبلاً مشکلاتی برای پرداخت از طرف سازمان‌های بیمه‌گر داشتیم هنوز هم با آن دست به گریبانیم و امیدواریم برای بیماریهای قلبی هم مانند حوادث و سوانح بدون کمترین هزینه پذیرش کنیم.

وی ادامه داد: پرداخت‌های سازمان‌های بیمه‌گر و دولت برای تعرفه‌های دولتی باید با اساس 3.6k صورت بگیرد. 

وزیر بهداشت اضافه کرد: مایلیم فاصله‌ ماندن مردم در بیمارستان را کوتاه کنیم. هزینه‌ها را برای مردم و هم برای بیمه‌ها کم کنیم. خدمات بیمه‌ها را افزایش دهیم. در سفر استانی چهارم به جای بیمارستان جدید، توسعه در داخل بیمارستان را داشته باشیم. همچنین در وزارت بهداشت حساب جداگانه‌ای برای بیمارستان قلب شهید رجایی باز کرده‌ایم.

وزیر بهداشت در پایان گفت: مجلس 3 میلیارد دلار برای وزارت بهداشت در نظر گرفته که اگر این مبلغ اختصاص بیابد بخشی از آن را به مرکز شهید رجایی اختصاص دهیم.
انتهای پیام/ش
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول