اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد:

بهره‌برداری از 7 هزار پروژه کوچک و بزرگ در ‌اهر

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: در دولت نهم و دهم در این شهرستان‌ 7 هزار پروژه کوچک و بزرگ ‌به بهره‌برداری رسید‌.

بهره‌برداری از 7 هزار پروژه کوچک و بزرگ در ‌اهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع ورزشی کوثر آماده‌سازی زیرساخت‌های متناسب در شهرک صنعتی 247 هکتاری اهر برای سرمایه‌گذاران، تمهیدات لازم برای بهره‌مندی کشاورزی از آبیاری تحت فشار پایاب سد ستارخان به مساحت پنج هزار هکتار، ایجاد سدهای کوچک زود‌بازده، آغاز عملیات اجرایی سد ابریق چای، عملیات اجرایی بزرگراه اهر- تبریز، تبدیل آموزشکده کشاورزی به دانشکده، اختصاص اعتبارات لازم به توسعه مراکز آموزش عالی و دانشگاه پیام نور و آموزشکده کشاورزی و اجرای ده‌ها پروژه دیگر را حاصل تلاش مسئولان ادارات با همکارهای مردم ذکر کرد.
این مقام مسئول همچنین با اشاره به چندین اتفاق بزرگ در نیمه دوم سال‌جاری در شهرستان اهر برگزاری همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه‌گذاری، جشنواره منطقه‌ای ورنی، حضور هشت استان، یادواره بزرگ یک هزار و 200 شهید منطقه ارسباران و راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره‌های کشاورزی، تأسیس دفتر سرمایه‌گذاری و کارآفرینی را از برنامه‌های این فرمانداری در سال‌جاری برشمرد.
فرماندار اهر با اشاره به مزایای مختلف شهرستان خواستار توجه ویژه دولت و استاندار آذربایجان شرقی به برنامه‌های توسعه شهرستان و اختصاص اعتبارات ویژه در این زمینه شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول