اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از رقابت 300 نفر؛

برترین‌های مسابقات رباتیک قم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: چهارمین دوره از مسابقات استانی رباتیک که در حاشیه نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی برگزارشد، با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

برترین‌های مسابقات رباتیک قم مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه‌ مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی، چهارمین دوره از مسابقات رباتیک که علاقمندان به مدت چهار روز در آن به رقابت می‌پرداختند با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.
بر اساس این گزارش در این دوره از مسابقات‌ که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد 300 نفر در مقاطع مختلف تحصیلی شرکت کرده و با یکدیگر به رقابت پرداختند که نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.
دانش‌آموزانی که در مقطع ابتدایی در این مسابقات شرکت کرده بودند در رشته‌های جنگجو، رالی، فوتبالیست، مسابقه و خدمتکار با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در چهارمین دوره از مسابقات رباتیک استانی  دانش آموزان مقطع راهنمایی در رشته‌های رالی، فوتبالیست و جنگجو شرکت کردند و دانش آموزان مقطع متوسط نیز در مسابقه حل ماز هوشمند شرکت کرده که نفرات اول تا سوم هر رشته معرفی و از آنها تجلیل شد.
نفرات برتر این دور از مسابقات در تاریخ های 17 و 18 شهریور به  مسابقات کشوری نات کاپ که در شیراز برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول