اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

دبیر کل ستاد مبارزه با موادمخدر:

دشمن روی پدیده اعتیاد برای فروپاشی نهاد خانواده حساب ویژه باز کرده است

خبرگزاری فارس: دبیر کل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: مواد مخدر و پدیده سازمان یافته قاچاق آن، بستر ساز بسیاری از جرائم ‌هستند و دشمن روی این پدیده برای اضمحلال تدریجی جامعه و فروپاشی نهاد خانواده حساب ویژه باز کرده است.

دشمن  روی پدیده اعتیاد برای فروپاشی نهاد خانواده حساب ویژه باز کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ مصطفی محمدنجار در نشست فصلی فرماندهان ارشد نیروی انتظامی در سالن فجر ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با اشاره به اینکه ما امروز در یک نظام و کشوری زندگی می‌کنیم که به فضل و مدد الهی در اوج افتخار و شکوفایی است، گفت: ایران اسلامی از نظر امنیتی بحمدالله وضعیت بسیار خوبی در داخل و سطح منطقه و بین‌المللی دارد.

وی از مواد مخدر و پدیده سازمان یافته قاچاق آن، به‌عنوان بستر ساز بسیاری از جرائم یاد کرد و گفت: دشمن با هدف اضمحلال تدریجی جامعه و جوانان و فروپاشی نهاد خانواده روی آن حساب ویژه دارد و برنامه‌ریزی گسترده‌ای تدارک دیده است که بتواند از این طریق مانع توسعه و تعالی کشور شود.

دبیر کل ستاد مبارزه با موادمخدر افزود: به خاطر همین امنیت است که هر روز دشمنی‌ها در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزون می‌شود، لیکن به مدد الهی و عنایت‌های رهبر انقلاب موقعیعت ما یک موقعیت ممتاز و برجسته است و کارآمدی و حقانیت صدای انقلاب و تاثیرات معنوی آن پس از 32 سال در منطقه و جهان به وضوح دیده می‌شود.

محمدنجار با تأکید بر اینکه در جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه‌ها با توجه با تحریم‌های دشمنان شاهد رشد و توسعه هستیم، اظهار داشت: خوشبختانه این تحریم‌ها کشور ما را آبدیده کرده و هرچه قدر فشار تحریم‌ها بیشتر می‌شود، مقاومت و ایستادگی در مقابل این تحریم‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ضامن تداوم و بقای این پیشرفت های پرشتاب وجود امنیت در تمام ابعاد آن (اجتماعی، سیاسی، فرهنگی) است، خاطرنشان کرد: مهمتر از همه احساس امنیت در جامعه است و اگر این مهم وجود نداشته باشد تمام این دستاوردها از بین خواهد رفت.

دبیر کل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه امنیت در هر کشوری تضمین کننده ثبات سیاسی، اقتصادی آن کشور به‌شمار می‌رود، اظهار داشت: یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت ملی در کشور امنیت است که باید در راه تحقق آن تلاش کنیم.

وی افزود: رمز موفقیت در مدیریت امنیت و بحران توان مدیران و نیروهای عمل‌کننده در پیش‌بینی و شناخت و اشراف کامل بر روند حوادث و تقدم بخشیدن بر پیشگیری به جای مقابله از طریق تهیه نقشه راه است که باید در این زمینه اقدامات اساسی صورت پذیرد که بحمدالله هماهنگی و تعامل خوب و کارآمدی میان دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی‌، انتظامی و نظامی وجود دارد و امنیت و ضریب احساس امنیت در کشور از وضعیت مناسبی برخوردار است.

محمدنجار در ادامه، راهبرد متفاوت پلیس در برخورد با جرائم اجتماعی و جرائم عمومی را یادآور شد و گفت: در جرائم عمومی که حوزه برخورد با تهدیدات علیه جان و مال و ناموس مردم است نظیر قتل، اراذل و اوباش و قاچاق مواد مخدر برخورد قضایی و تحمل مجازات‌ها برابر قانون ضرورت دارد.

وی افزود: کنترل این بلای خانمانسوز مستلزم برخورد قاطع و همه‌جانبه در همه زمینه‌ها اعم از پیشگیری، درمان، مقابله و حمایت‌های اجتماعی است.
انتهای پیام/ش
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول