اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد ایلام:

پیوستن 2 هزار حامی به جمع حامیان ایتام ایلام

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: 2 هزار حامی به جمع حامیان ایتام ایلام اضافه شدند.

پیوستن 2 هزار حامی به جمع حامیان ایتام ایلام
علی‌حسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 2 هزار حامی به جمع حامیان ایتام این استان اضافه شده است.
وی ادامه داد: این تعداد حامی از طریق گروه‌های حامی‌یابی این نهاد که در طول هفته اکرام و اطعام به مناطق مختلف داخل و خارج از استان اعزام شده بودند، جذب شده‌اند.
این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر هر یک از کودکان یتیم تحت حمایت این نهاد به صورت میانگین دارای حداقل هفت حامی هستند.
احمدی با بیان اینکه حامیان ایتام سرمایه‌های بسیار گران‌بهایی برای نیازمندان این نهاد و دستگیری از ایتام هستند، تصریح کرد: در تلاش هستیم کمک‌های این افراد حامی و نیکوکار در راستای توانمندکردن ایتام و نیازمندان برنامه‌ریزی و صرف شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ایلام از جمع‌آوری بیش از 700 میلیون ریال زکات فطریه در روز عید سعید فطر از مردم این استان خبر داد. 
احمدی افزود: این مبلغ از طریق 150 پایگاه ثابت و سیار این نهاد در روز عید فطر در مکان‌های برپایی نماز در سراسر استان جمع‌آوری شده است.
وی ادامه داد: در روز عید فطر دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان زکات فطریه مردم مومن این استان را جمع‌آوری کردند.
وی با بیان اینکه مبلغ زکات فطریه امسال نسبت به سال قبل 30 درصد رشد داشته است، اظهار داشت: مبالغ
جمع‌آوری شده زکات فطریه با رعایت مسائل شرعی بین نیازمندان، ایتام و خانواده‌های بیسرپرست در حال توزیع
است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام از کمک 190 میلیون ریالی مردم استان ایلام به قحطی‌زدگان کشور سومالی خبر داد و این مبلغ در مدت دو هفته همبستگی با مردم آسیب‌دیده سومالی و از طریق 150 پایگاه ثابت و سیار این نهاد در سراسر استان جمع‌آوری شده است.
وی گفت : بیشتر کمک‌های جمع‌آ‌وری شده به صورت نقدی بوده و کمکهای جمع‌آوری شده در اختیار ستاد مرکزی قرار گرفته تا در اسرع وقت به کشور سومالی ارسال شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام از کمک 4.5میلیارد ریالی مردم نوعدوست و نیکوکار استان به نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و اظهار داشت: این مقدار کمک‌ها در قالب برنامه‌هایی مانند اطعام و اکرام، مفتاح الجنه، زکات فطریه و دیگر کمک‌ها بوده است.
وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم نوعدوست این استان به نیازمندان بسیار چشمگیر است، افزود: این نهاد با تمام توان خود درصدد فراهم کردن مسیر خدمت‌رسانی به محرومان با استفاده از توان خیرین و افراد نیکوکار است.
وی افزود: اگر چه که کمک‌های مردم نیکوکار به نیازمندان در طول سال استمرار دارد اما مشارکت مردم در دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان نمود برجسته‌تری دارد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول