اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز در قائمشهر انجام شد؛

گشایش دومین نمایشگاه کاشی و سرامیک مازندران

خبرگزاری فارس: دومین نمایشگاه تخصصی کاشی، سرامیک، سنگ، چینی آلات بهداشتی و شیرآلات از ساعت 16 امروز در نمایشگاه بین المللی مازندران آغاز به کار کرد.

گشایش دومین نمایشگاه کاشی و سرامیک مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مازندران، دومین نمایشگاه تخصصی سراسری کاشی، سرامیک، سنگ، چینیآلات بهداشتی و شیرآلات با حضور 25 شرکت از سراسر کشور از 15 تا 18 شهریور در مکان دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مازندران واقع در قائمشهر جنب پل تلار برگزار می‌شود.
این نمایشگاه در فضایی بیش از 3 هزار متر در 25 غرفه از ساعت 16 تا 21 شب به عرضه محصولاتی از شرکت‌های کاشی پاسارگاد، مرج ، خزر، گلدیس، بوستان و متین سنگ و شیرآلات بشل، فراسو، عامری و ... میپردازد.
به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مازندران، پکیج کاملی از وان و جکوزی و نیز محصولاتی از بهترین برندهای داخلی در این مکان عرضه می‌شود.
به گزارش فارس، شرکت شیرآلات بشل از مازندران و نیز شرکت‌هایی از شهرهای یزد، اصفهان، تهران، مشهد و تبریز در نمایشگاه حضور دارند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول