اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان؛

13گورستان غیرمجاز در مشهد وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردار مشهد، وجود 13 گورستان غیرمجاز در سطح شهر مشهد را تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان دانست.

13گورستان غیرمجاز در مشهد وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، خلیل‌الله کاظمی با بیان اینکه تعداد کل گورستان‌های شهر مشهد 37 گورستان است، اظهار داشت: به دلیل مشخص نبودن مالکیت برخی از زمین‌های سطح شهر، دفن به صورت غیرمجاز صورت میگیرد که هم اکنون شهرداری این شهر، تعیین تکلیف این املاک را پیگیری میکند.
وی ادامه داد: وجود گورستان‌های غیرمجاز به دلیل به وجود آوردن مشکلات بهداشتی و روانی برای شهروندان، نبود امکان نظارت دقیق بر کفن و دفن و نگرانی ساکنان مجاور با گورستان‌ها همواره مسئله‌ساز بوده است، به همین دلیل شهرداری مشهد با ‌شناسایی گورستان‌های موجود در سال 87 نخستین قدم را در این زمینه برداشت.
کاظمی با اشاره به انجام مطالعاتی در این زمینه گفت: با برنامه‌ریزیهای صورت گرفته نسبت به دیوارکشی 10 آرامستان در این کلانشهر اقدام شده است.
وی اظهار داشت: شهرداری پایتخت معنوی ایران با تعیین کارگزار و مشخص کردن کاربری مناسب برای گورستان‌های غیر مجاز از طریق طرح جامع میکوشد از دفن‌های غیر مجاز جلوگیری کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول