اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان اصفهان:

بیش‌از 74 هزار اصفهانی به خانه خدا مشرف شدند

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان اصفهان گفت: 74 هزارو 294 اصفهانی سال گذشته به خانه خدا مشرف شدند.

بیش‌از 74 هزار اصفهانی به خانه خدا مشرف شدند
حسن سقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ودیعه ثبت نام عمره مفرده اظهار داشت: هزینه ثبت نام برای افراد بالای 10 سال، 800هزار تومان و افراد زیر 10 سال، 600هزار تومان گزارش شده است.
وی در پاسخ به نحوه محاسبه هزینه سفر حج عمره افزود: ودیعه سفر به روز بوده و سود بانکی آن با انجام محاسبات از کل هزینه سفر کسر می‌شود.
مدیر حج و زیارت استان اصفهان مدارک مورد نیاز برای ثبت نام عمره مفرده را شامل اصل شناسنامه، کارت ملی و وجه نقد اعلام کرد.
وی در مورد اجرای ثبت نام افزود: ثبت نام حج عمره در کلیه شعب بانک ملی و ملت سراسر استان صورت می‌گیرد.
سقایی زمان اعزام حاجیان را از سال 93 به بعد اعلام کرد و افزود: نحوه الویت اعزام افراد از طریق قرعه‌کشی و یا تاریخ ثبت نام افراد صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به افزایش سهمیه استان اصفهان نسبت به سال گذشته تصریح کرد: در سال جاری 74هزار و 294 نفر به خانه خدا مشرف شدند.
مدیر حج و زیارت استان اصفهان با بیان رشد 3.63درصدی سهمیه نسبت به کل زائران افزود: تعداد دانشجویان اعزامی در سال جاری 2هزار و 694 نفر بوده است.
وی با اشاره به اینکه نقل و انتقال همه فیش‌های بانکی آزاد و بلامانع است، ادامه داد: به بستگان درجه اول و دوم نقل و انتقال فیش‌های اعلام شده و نشده آزاد و بلامانع و انتقال فیش‌های اعلام شده به همگان آزاد است.
سقایی افزایش قیمت بابت خرید و فروش فیش‌های بانکی را مجاز دانست و اضافه کرد: افزایش قیمت فیش‌های بانکی براساس توافق طرفین صورت می‌گیرد.
وی در پایان از شهروندان درخواست کرد هرگونه مشکل و شکایتی را با شماره تلفن‌های  12- 6635410 اعلام کنند.
مدیر حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به زمان آغاز ثبت نام از 24 شهریور ماه افزود: هنوز زمان پایانی ثبت نام نامشخص و گزارشی در این مورد ابلاغ نشده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول