اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد سبزوار:

حرکت‌های اسلامی برگرفته از انقلاب ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: حرکت‌های اسلامی برگرفته از انقلاب ایران است.

حرکت‌های اسلامی برگرفته از انقلاب ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار صبح امروز در این جلسه اظهار داشت: در ارتباط با دفاع مقدس می‌طلبد که بین تمام ارگان‌ها برای مقابله به جنگ نرم هماهنگی‌های لازم باشد.
مجید عسگری برگزاری نمایشگاه، برپایی ایستگاه فرهنگی، هنری و مطبوعاتی، نمایش فیلم‌هایی با موضوعیت دفاع مقدس از تلویزیون شهر بازی، اجرای نمایش‌هایی با محوریت دفاع مقدس، تقدیر از فعالان هنرمند در زمان دفاع مقدس در زمینه‌های خوشنویسی، فیلم و عکس را از جمله برنامه‌های این کمیته در هفته دفاع مقدس برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های عضو کمیته باید در راستای هماهنگی، همکاری و تلاش برای هم‌افزایی فعالیت‌ها اقدام کنند.
وی اظهار داشت: باید در راستای مشارکت و حضور گسترده مردم در برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس
برنامه‌ریزی کرده تا با تکیه بر افزایش سطح آگاهی شهروندان بتوانیم به اهداف و نتایج پیش‌بینی شده در پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس دست پیدا کنیم.
عسگری ادامه داد: پاسداشت رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان دفاع مقدس از وظایف خطیری است که باید برای تقویت آن در بین نسل جوان برنامه‌‌ریزی انجام شود.
وی با اشاره به اهمیت دفاع مقدس در استحکام و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و همچنین انتقال آن از رسالت‌‌های دستگاه‌‌های مرتبط با دفاع مقدس است.
عسگری با اشاره به اینکه دفاع مقدس بزرگ‌ترین فراز تاریخ انقلاب اسلامی بود که دنیا را در مقابل عظمت مردم و نظام اسلامی شگفت زده کرده است، افزود: امروز حرکت‌های کشورهای مختلف اسلامی برگرفته از انقلاب شکوهمند ایران است.
وی خواستار هماهنگی و برگزاری برنامه‌های جامع از سوی ادارات در هفته دفاع مقدس شد و تصریح کرد: در این راستا ادارات برای هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم برنامه‌ها را به صورت مدون در این هفته برگزار کنیم.
در پایان هر یک از اعضای جلسه به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول