اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های کتابخانه‌های عمومی:

یک چهارم کتابخانه‌های کشور توسط مردم اداره می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی با اشاره به اینکه کتابخانه‌های عمومی نقش مهمی در توسعه جوامع ایفا میکنند، گفت: یک چهارم کتابخانه‌های کشور توسط مردم اداره می‌شوند

یک چهارم کتابخانه‌های کشور توسط مردم اداره می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدجواد سادات فاطمی پیش از ظهر  امروز در دیدار با استاندار کردستان اظهار داشت: مسئولان و دست اندرکاران امور فرهنگی با حمایت از این نهاد فرهنگی میتوانند به توسعه کشور کمک شایانی کنند.
وی در ادامه بر نقش مهم نهاد آموزش و پرورش در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی تاکید کرد و افزود: فرهنگ کتابخوانی باید در دوران کودکی در فرد نهادینه شود و در این راستا نقش آموزش و پرورش بسیار اثرگذار است.
سادات فاطمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه کتاب و کتابخوانی بیان داشت: این بیانات شیوا و مهم معظم له میتواند فرهنگ کتابخوانی را با تحولات چشمگیری مواجه کند
معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خواستار تعامل بیشتر ادارات و سازمان‌ها با کتابخانه‌های عمومی شد و گفت: این تعامل و همکاری در نهایت به نفع جامعه و به توسعه کشور منجر میشود.
وی در پایان راه‌اندازی کتابخانه مرکزی سنندج را بسیار  مهم برشمرد و اضافه کرد: حمایت مسئولان رده بالای استان میتواند در اجرای سریع این طرح بسیار مفید باشد.
معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه تجربیات مسئولان کتابخانه‌ها را بسیار تاثیر گذار خواند و خاطرنشان کرد: در قانون دو بحث مهم انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی و مشارکت و مدیریت عموم مردم بسیار حائز اهمیت است.
سادات فاطمی در پایان با اشاره به منابع عظیم و ظرفیت‌های اجرایی در بین مردم و خیرین کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک چهارم کتابخانه‌های کشور مدیون مشارکت‌های مردمی است و این امر برای ما و جامعه مایه مباهات و افتخار است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول