اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید قم خبر داد:

فعالیت 200 نفر در تشکل معتمدین معین ایثارگر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید استان قم گفت: هم اکنون 200 نفر از ایثارگران استان قم در قالب تشکل معتمدین معین مشغول فعالیت هستند.

فعالیت 200 نفر در تشکل معتمدین معین ایثارگر
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، محمدکاظم پورامینی در دیدار شورای مشورتی ایثارگران با استاندار قم بیان داشت: شوراهای مشورتی بازوی توانمند برای استانداران و فرمانداران هستند تا از این طریق بیشترین بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان ایثارگر در جامعه صورت گیرد.
وی افزود: بهره‌مندی از نظرات کارشناسی، توسعه و ترویج فرهنگ دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف شکل‌گیری شوراهای مشورتی است تا استانداران و فرمانداران در مسایل مربوط به ایثارگران از نظرات خود ایشان بهره‌مند شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اضافه کرد: هم اکنون شاهد دومین دوره شوراهای مشورتی با حضور 11 عضو ایثارگر برای شورای مشورتی استاندار و 9 عضو ایثارگر برای شورای مشورتی فرماندار هستیم.
وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات از بین کاندیداهای انتخابات شوراهای مشورتی استاندار و فرماندار 20 نفر به‌عنوان عضو اصلی و پنج نفر نیز به عنوان عضو علل‌البدل انتخاب شدند.
پورامینی ادامه داد: در پی طرح‌های تحولی در بنیاد شهید، شبکه‌های اجتماعی گوناگونی با هدف مشارکت ایثارگران در عرصه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی شکل گرفت که علاوه بر شبکه مشاوران شاهد تشکیل شبکه راهیان با حضور 75 عضو برای اداره اردوهای ایثارگران و شبکه همیاران با 52 تیم و 143عضو ویژه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.
پورامینی گفت: هم اکنون 200 نفر از ایثارگران استان قم در قالب تشکل معتمدین معین مشغول فعالیت هستند که محور فعالیت آن برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول