اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد:

طرح شهید بهشتی فرصتی برای تفکر و تعقل بیشتر

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم، با مثبت ارزیابی کردن طرح شهید بهشتی، آن را فرصتی برای آشنایی با باورهای دینی دانست.

طرح شهید بهشتی فرصتی برای تفکر و تعقل بیشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بابک فرزین‌نیا دوشنبه شب در مراسم آغاز به کار طرح شهید بهشتی با اشاره به خصوصیات بارز این طرح گفت: این مجموعه نشان‌ می‌دهد که فرصت خیلی خوبی است تا دانشجویان عزیز از آن به نحو احسن استفاده کنند.
وی خطاب به دانشجویان گفت: همیشه اینگونه فکر کنید که واقعاً از همه چیز باید چند روز جدا شوید و سعی کنید بیشتر فکر کنید.
معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه تصریح کرد: در این فرصتی که ایجاد شده بیشتر تفکر کنید و با کتاب آسمانی یعنی قرآن کریم ارتباط و انس بیشتری پیدا کنید.
وی اضافه کرد: این تفکر و انس موجب می‌شود تا شما به عنوان مادران آینده این جامعه بتوانید فرزندان صالحی را تربیت کنید و لطف خداوند متعال شامل حالتان خواهد شود.
فرزین‌نیا در ادامه گفت: به نظر من هر وقت به خدا توکل کنید و از بنده اش ابراز بی‌نیازی کنیم خداوند محبتش را نصیب شما خواهد کرد و راه را برای ما بازتر خواهد کرد‌، اما هر وقت نیاز خودمان را به در خانه بنده‌اش ببریم ضربه خواهیم خورد و موفقیت کمتری حاصل میشود.
معاون دانشجویی‌ دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه تاکید کرد: خداوند در کتاب آسمانیش می‌فرماید من برای بنده‌ام که توکل داشته باشد کفایت می‌کنم و قطعاً اینطور خواهد بود، ‌آرزو می‌کنم که خداوند به همه ما توفیق دهد که بنده صالح باشیم و از نعمت‌هایی که به ما داده است نهایت لطف و سپاس را داشته باشیم.
وی در پایان جایگاه پدر و مادر را بسیار والا دانست و گفت: پدر و مادر نعمت‌های بزرگی هستند که باید جایگاه آنان در جامعه روز به روز پر رنگ‌تر شود.
فرزین‌نیا تصریح کرد: قدر امنیت بزرگی که در جامعه است را بدانیم و تمام سعی خود را برای اعتلای هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی و جهان شمول شدن قرآن کریم انجام دهیم و با انجام دادن وظایف‌ خود به درستی ‌مقدمات ظهور حضرت ولیعصر(عج)را فراهم کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول