اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد:

ارائه خدمات سریع شرکت گاز آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: با واگذاری برخی خدمات به دفاتر پیشخوان دولت خدمات شرکت گاز سریع‌تر ارائه می‌شود.

ارائه خدمات سریع شرکت گاز آذربایجان غربی
امیر رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر سه خدمت شرکت گاز از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعرفه‌ها از سوی دفاتر پیشخوان دولت مشخص نشده است، تصریح کرد: دفاتر پیشخوان دولت در استان این خدمات را به صورت رایگان ارائه می‌دهند و لازم است تا تعرفه‌ها هر چه سریع‌تر مشخص شود.
این مسئول با تقدیر از اقدامات انجام گرفته توسط دفاتر پیشخوان دولت، افزود: هدف دولت ارائه خدمات خوب و آسان به مردم در قالب دفاتر پیشخوان دولت است.
رضوی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن میسر نمی‌شد جز با کمک‌های مدیران دفاتر پیشخوان دولت، خاطرنشان کرد: در این راستا حرکت‌های قابل قبول و خاصی در استان انجام می‌شود که سبب تسهیل در ارائه خدمات به مردم یکی از بارزترین آثار این اقدامات است.
وی با اشاره به افزایش واگذاری خدمات این شرکت به دفاتر پیشخوان دولت برای ارائه به مردم، گفت: دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان همکاری خوبی با شرکت گاز استان دارند.
این مسئول با اشاره به اهداف دولت در این زمینه، ادامه داد: ارائه خدمات راحت در ساعات مختلفی از روز یکی از اهداف دولت در راستای ایجاد دفاتر پیشخوان دولت بود.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: دفاتر پیشخوان دولت نیز باید خدمات را به نحو مطلوبی ارائه دهند تا رغبت مردم برای بهره‌گیری از خدمات این دفاتر افزایش یابد.
رضوی با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دولت در استان تا کنون به وظایف خود به خوبی عمل کرده‌اند، اعلام کرد: این امر مستلزم ارائه خدمات به موقع و مطلوب به مردم است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول