اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

تراکتورهای وارداتی در مزارع کارآیی لازم را ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: هیچ یک از محصولات وارداتی تراکتور به کشور بیش از دو سال در مزارع کارآیی ندارند.

تراکتورهای وارداتی در مزارع کارآیی لازم را ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان صبح امروز در نشست مشترک وزیر کشاورزی ارمنستان و مدیران گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اظهار داشت: در حال حاضر 26 هزار دستگاه در مزارع آذربایجان شرقی مشغول کشت و کاشت هستند که بخش عظیمی از این تعداد توسط تراکتورسازی در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.
وی دلیل استقبال کشاورزان از محصولات تراکتورسازی ایران را خدمات پس از فروش عنوان کرد و گفت: خدمات پس از فروش، دسترسی سهل و آسان به قطعات یدکی در تمام نقاط کشور، تنوع محصول با توان و قدرت‌های متناسب با زمین‌های کشاورزی و ... از دیگر دلایل این استقبال است.
محمدیان بخش فنی و توسعه تراکتورسازی را نیز یکی از ارکان قدرت تراکتورسازی دانست و گفت: این واحد با بروز کردن تولیدات تراکتورسازی و مجهز کردن آنها به تکنولوژی روز دنیا در زمینه‌سازی برای حضور هرچه بیشتر تراکتورسازی نه تنها در بازارهای داخلی بلکه خارجی نیز است.
وی اضافه کرد: تراکتورسازی رتبه نخست انتخاب کشاورزان داخلی را دارد که کیفیت بالا، قیمت پایین دلیل اصلی آن می باشد و همچنین کشاورزان راغب به سرمایه‌گذاری بلند مدت در حوزه ادوات کشاورزی هستند که این قابلیت نیز در تولیدات تراکتورسازی وجود دارد در حالی که هیچ یک از محصولات وارداتی به کشور بیش از دو سال در مزارع کارآیی ندارند.
متولی حوزه کشاورزی آذربایجان شرقی نقش و تلاش تراکتورسازی در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها را ستودنی دانست و گفت: در راستای همسویی با این طرح تراکتورسازی محصولاتی با مصرف کمتر، قدرت و تکنولوژی بالا وارد چرخه تولید خود و بازار کرده است.
وی در پایان از هیئت ارمنستانی خواست تا اکیپ مکانیزاسیون این کشور برای مشاهده توانایی فنی و تخصص تراکتورسازی به این مجموعه اعزام شوند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول