اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران:

ارمنستان مشتری تراکتور ایرانی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: به زودی ارمنستان نیز به لیست مشتریان تراکتورسازی اضافه شده و زمینه صادرات به این کشور فراهم شود.

ارمنستان مشتری تراکتور ایرانی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ابوالفتح ابراهیمی صبح امروز در حاشیه مذاکرات خود با وزیر کشاورزی ارمنستان اظهار داشت: باتوجه به کار کارشناسی که توسط تراکتورسازی طی یک سال گذشته بر روی زمین‌های کشاورزی و نوع خاک این کشور صورت گرفته تراکتورسازی این قابلیت و توانایی را برای تولید و ارائه محصولی متناسب با زمین‌های ارمنستان به بازار این کشور را دارد.
وی افزود:  به زودی هیئتی متشکل از دو طرف برای بررسی راهکارهای لازم برای تحقق این امر و  تعیین نحوه تبادلات بانکی و ارزی، تعیین نوع و قیمت محصولات مورد نیاز کشاورزان ارمنستانی مذاکرات نهایی را انجام خواهند داد.
ابراهیمی اضافه کرد: پیش‌بینی میشود در مراحل نخست صادرات 300 دستگاه تراکتور به این کشور انجام گیرد تا با حضور این تعداد در مزارع و آشنایی کشاورزان با تولیدات تراکتورسازی زمینه برای افزایش صادرات به ارمنستان فراهم شود.
وی با اشاره به نزدیکی و ارتباط خوب دو کشور در تمام زمینه‌ها گفت: سهل بودن حمل و نقل بین دو کشور و نزدیکی از نظر بعد مسافت و در نتیجه فراهم بودن زمینه برای ارائه خدمات پس از فروش توجیه اقتصادی داشتن صادرات به ارمنستان را دو چندان میکند.
این فعال حوزه صنعت کشور ابراز امیدواری کرد، به زودی ارمنستان نیز به لیست مشتریان تراکتورسازی اضافه شده و زمینه صادرات به این کشور فراهم شود.
ابراهیمی در این نیز نشست ضمن اشاره به قابلیت‌ها و تواناییهای تراکتورسازی گفت: تنوع محصول از 35 تا 110 اسب بخار، بروز بودن تکنولوژی محصولات تولیدی، کاهش سه تا هفت درصدی محصولات اخیر، موتور توربو شارژ و مهم‌تر از همه خدمات پس از فروش در تمام نقاط دنیا از آسیا تا اروپا و آمریکا و ... از قابلیت‌های تراکتورهای تولیدی در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران است.
وی همچنین از آمادگی تراکتورسازی برای اعزام کارشناسان خود برای تعیین نوع و محصولات مورد نیاز کشاورزان ارمنستان خبر داد و گفت: تراکتورسازی میتواند با اعزام کارشناسان خود به این کشور آگاهی و دانش لازم را برای استفاده از محصولات تولیدی در تراکتورسازی به کشاورزان ارمنی را ارائه کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول