اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی خبر داد:

تجلیل از 268 اثر برگزیده جشنواره فرهنگی علوم پزشکی

خبرگزاری فارس: عضو شورای سیاست‌گذاری و دبیر اجرایی سومین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی گفت: از 268 اثر برگزیده در جشنواره فرهنگی علوم پزشکی کشور تجلیل خواهد شد.

تجلیل از 268 اثر برگزیده جشنواره فرهنگی علوم پزشکی
سید یعقوب جعفری در حاشیه برگزاری نمایشگاه آثار منتخب دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بیش از 7 هزار و 100 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره فرهنگی علوم پزشکی ارسال شده که 268 اثر جزو آثار برگزیده و منتخب این جشنواره مورد تجلیل و قدردانی می‌گیرد.
وی تصریح کرد: استان‎های اصفهان، تبریز و گلستان به ترتیب با یک هزار و 676، یک هزار و 117 و 572 اثر بیشترین آثار ارسالی به جشنواره را به خود اختصاص داده‌اند.
جعفری تصریح کرد: در بخش ادبی از 577 اثر ارسال شده به جشنواره 21 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
دبیر اجرایی سومین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور همچنین از برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در سومین جشنواره فرهنگی دانشگاه‎های علوم پزشکی کشور خبر داد.
وی افزود: در زمان برگزاری جشنواره، کارگاه‎های عکاسی، مدیریت نشریات، خبرنویسی، مبانی سوادآموزی و نیز نشست‌های تخصصی شعر و داستان برای دانشجویان برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی سومین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور با اشاره به نمایشگاه‌های برپا شده در حاشیه جشنواره خاطرنشان کرد: در نمایشگاه دستاوردهای علمی و فرهنگی دانشگاه‎های علوم پزشکی سراسر کشور و آثار منتخب دانشجویان، توانمندی‌های دانشجویان علوم پزشکی کشور به نمایش گذاشته شده است.
جعفری خاطرنشان کرد: در این جشنواره تلاش شده از اساتید برجسته کشور که در امور مرتبط صاحب‌نظر هستند، بهره‌گیری شود.
وی ادامه داد: جنگ‌های شبانه نیز طی شب‌های برگزاری جشنواره در محل افتتاحیه جشنواره در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برای دانشجویان برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی سومین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور گفت: محفل ادبی و شب شعر از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای این جشنواره بود که حضور چهره‌های برجسته و نام آشنای شعر و ادب پارسی همچون استاد حمید سبزواری، محمدرضا سهراب‌نژاد و کامران شرفشاهی در آن شوقی وصف‎ناپذیر در بین حضار برانگیخت.  
جعفری یادآور شد: پس از برگزاری موفق نخستین و دومین دوره جشنواره در استان‌های اصفهان و خراسان‎رضوی، استان گلستان میزبان شایسته سومین دوره این جشنواره برگزیده شد.
وی افزود: این جشنواره فردا برابر با 15 شهریورماه به کار خود پایان خواهد داد.
وی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی در روز پایانی جشنواره خاطرنشان کرد: پس از پایان آیین اختتامیه، مراسم بازدید دانشجویان و اساتید از آبشار کبودوال شهرستان علی‌آبادکتول صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول