اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران خبر داد:

صدرنشینی قائمشهر در لیگ دسته یک فوتبال مازندران

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران از صدرنشینی تیم طپش قائمشهر در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان خبر داد.

صدرنشینی قائمشهر در لیگ دسته یک فوتبال مازندران
محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: این مسابقات که به مدت یک ماه به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان تعطیل شده بود، عصر دیروز با انجام شش دیدار پیگیری شد.
وی خاطرنشان کرد: در هفته چهاردهم این مسابقات تیم صدرنشین طپش قائمشهر موفق شد با نتیجه دو بر یک میزبان خود تیم شهدای لاویچ را شکست دهد و با این پیروزی 26 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول جای گرفت.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: در دیگر مسابقات این هفته تیم استقلال طبقده با یک گل مهمان خود گرجی جوان بهشهر را برد و تیم بیسکویت فرخنده چمستان نیز در یک دیداری پرگل موفق شد با نتیجه پنج بر یک میزبان خود آزمایش قائمشهر را شکست دهد.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره نتایج دیگر مسابقات اظهار داشت: تیم بسیج لمراسک گلوگاه موفق شد با دو گل شورای اسلامی عربخیل را شکست دهد و پدیده شمال ساری در دیدار پرگل و جذاب موفق شد شش بر دو مهمان خود شهدای لله‌مرز را با شکست بدرقه کند.
وی همچنین گفت: در آخرین بازی این هفته تلاش دو تیم چالاک آمل و دریای زاغمرز به تساوی یک بر یک رسید.
خلردی افزود: در این هفته بر‌اساس برنامه کمیته مسابقات، تیم ناب استیل قائمشهر استراحت داشت.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در ادامه از حضور 13 تیم در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: تا پایان هفته چهاردهم این مسابقات تیم طپش قائمشهر با 26 امتیاز صدرنشین است و بسیج لمراسک گلوگاه و شهدای لاویچ به ترتیب با 25 و 21 امتیاز در جدول دوم و سوم هستند.
وی در پایان گفت: هفته پانزدهم این مسابقات در روز پنجشنبه 17 شهریور با انجام شش دیدار برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول