اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشنهاد نماینده دیر و کنگان به وزیر جهاد کشاورزی؛

خریداری خرمای بوشهر برای مردم سومالی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کمک به مردم سومالی به وزیر جهاد کشاورزی پیشنهاد میکنیم خرمای باغداران استان بوشهر را به این منظور خریداری و به مردم سومالی ارسال کنند.

خریداری خرمای بوشهر برای مردم سومالی
عسکر جلالیان امروز در گفت وگو  با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت:  کشور سومالی دچار قحطی شده و این قحطی روزانه قربانی بسیاری از مردم بی‌گناه این کشور را می‌گیرد وظیفه همه وجدان‌های بیدار این است که با نگاه بشر دوستانه به این مردم قحطی زده کمک کنند.
وی افزود: از طرفی نیز استان بوشهر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده‌های خرمای کشور متاسفانه کشاورزان آن سخت در خسران قرار گرفته‌اند و تدبیری برای آنها نشده است.
نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به وزیر جهاد کشاورزی پیشنهاد می‌کنم کمک‌هایی که در قالب‌های مختلف برای مردم مستحق سومالی جمع‌آوری می‌شود برای خرید خرمای باغداران استان بوشهر هزینه شود و خرمای خریداری شده برای سومالی ارسال شود.
وی با بیان اینکه خرمای سال قبل کشاورزان بوشهری هنوز فروش نرفته، گفت: اکنون در انبارهای استان بوشهر تمامی خرما‌های سال قبل کشاورزان دارد از بین می‌روند و از طرفی دیگر در فروش خرمای امسال خود وا مانده‌اند.
این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر تدبیر جدی در رابطه با این موضوع نشود تمامی کشاورزان بوشهری ورشکست میشوند که در این صورت این عزیزان آبرومند باید مثل مردم قحطی زده مورد صدقه و کمک قرار گیرند.
جلالیان اضافه کرد: از وزیر جهاد کشاورزی انتظار داریم نسبت به این پیشنهاد اقدامات لازم را انجام دهند.
وی گفت: کشاورزان زحمتکش استان بوشهر در این سال‌ها با وجود خشکسالی مشکلات زیادی داشته‌اند و ما تلاش‌های زیادی برای کمتر شدن این مشکلات انجام داده‌ایم و از وزیر نیز انتظار داریم در این زمینه به نخلداران بوشهری کمک کند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول