اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی هفتمین کنگره ملی علوم باغبانی ایران:

توسعه علوم باغبانی مهم‌ترین هدف کنگره ملی باغبانی است

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی هفتمین کنگره علوم باغبانی ایران گفت: ارتقا و توسعه علوم باغبانی مهم‌ترین هدف کنگره ملی علوم باغبانی کشور است.

توسعه علوم باغبانی مهم‌ترین هدف کنگره ملی باغبانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نعمت‌الله اعتمادی بعد از ظهر امروز با اشاره به چگونگی ثبت‌نام کنگره علوم باغبانی کشور بیان داشت: کلیه مراحلی که در ارتباط با ثبت‌نام و پذیرش برای شرکت در این کنگره انجام شده به صورت آن‌لاین بوده است.
وی ادامه داد: حدود یک هزار و ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که پس از داوری حدود ۸۰۰ مقاله انتخاب و در نهایت حدود ۲۵۰ مقاله به صورت سخنرانی و بقیه نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود.  
دبیر اجرایی هفتمین کنگره علوم باغبانی ایران افزود: حدود هفت بازدید در این کنگره وجود دارد که در روز آخر کنگره در تاریخ 17 شهریورماه به عمل می‌آید.
وی از شاخصه مهم کنگره هفتم علوم باغبانی کشور خبر داد و گفت: حضور پررنگ تولیدکنندگان در زمینه باغبانی و کشاورزی از شاخصه مهم این کنگره بوده است.
اعتمادی با اشاره به تغییر روش در زمینه بخش کشاورزی تصریح کرد: تولیدکنندگان کشور در بخش باغبانی باید از اتکا در مرحله صرف جدا شده و به مرحله تجربه و علم تکیه کنند.
وی تاکید کرد: بهتر است برای رفع مشکلات تولیدکنندگان تحقیقات کاربردی را بیشتر کنیم، تا بتوانیم از این راه به این افراد بیشتر نزدیک شویم.
دبیر اجرایی هفتمین کنگره علوم باغبانی ایران از اهداف و محورهای برگزاری این کنگره سخن گفت و ادامه داد: ارتقا و توسعه علوم باغبانی، میوه‌های گرمسیری، میوه‌های دانه ریز، گیاهان زینتی، میوه‌های معتدله، سبزی‌کاری، گیاهان دارویی، ازدیاد نباتات، کشت بافت، بیوتکنولوژی، فیزیولوژی بعد از برداشت و میوه‌های خشک از محورهای این همایش به شمار می‌روند.
انتهای پیام/ل30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول