اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

مدیر کل اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

نامه به رئیس جمهور برای واگذاری سهام عدالت به تمام کارگران

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه گفت: طبق تاکید رئیس جمهور، نامه واگذاری سهام عدالت به همه کارگران از سوی این وزارتخانه به ریاست جمهوری ارسال شده تا وزارت اقتصاد این موضوع را پیگیری کند.

نامه به رئیس جمهور برای واگذاری سهام عدالت به تمام کارگران
مسعود کاظم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس «توانا»، در خصوص واگذاری سهام عدالت به تمامی کارگران اظهار داشت: این موضوع دستور رئیس جمهور در دیدار با مسئولان به مناسبت روز کار و کارگر بود تا بررسی و اجرایی شود.
وی ادامه داد: برای ورود باقیمانده کارگران در بحث واگذاری سهام عدالت نیاز به بررسی وضعیت سهام و نیز بسترسازی مناسب از سوی وزارت اقتصاد و دارایی دارد.
مدیر کل اموراجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید دهک لازم برای کارگران دیده شود، گفت: همچنین شرایط واگذاری شرکت‌ها تسهیل شود که از سوی سازمان خصوصی سازی در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه موضوع دستور رئیس جمهور مبنی بر واگذاری سهام عدالت به همه کارگران در دستور کار وزارتخانه است، تصریح کرد: نامه مربوط به این موضوع از سوی وزیر به رئیس جمهور ارسال شده است.
کاظم زاده خاطر نشان کرد: در صورتی که از سوی وزارت اقتصاد و دارایی به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دستور پیگیری داده شود بلافاصله این وزارتخانه مباحث مربوط به آن را در دستور کار قرار خواهد داد.
این مقام مسئول تاکید کرد: در صورتی که درخواست واگذاری سهام عدالت از سوی رئیس جمهور تایید شود کارگرانی که تاکنون از این سهام بهر‌ه‌مند نشدند می‌توانند در سامانه مربوطه وزارتخانه ثبت نام کنند.
انتهای پیام/ح
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول