اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

الحاق سازمان تأمین اجتماعی به وزارت بهداشت قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: الحاق سازمان تأمین اجتماعی به وزارت بهداشت قابل قبول نیست چرا که باعث ضرر و زیان به تامین اجتماعی میشود.

الحاق سازمان تأمین اجتماعی به وزارت بهداشت قابل قبول نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هادی مقدسی عصر امروز در دیدار مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: از آنجا که تأمین اجتماعی 12 میلیون نفر را به صورت مستقیم و 35 میلیون نفر را به صورت غیرمستقیم زیرپوشش دارد، باید توجه ویژه‌ای به سازمان تأمین اجتماعی کشور شود.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس مجلس شورای اسلامی از تحویل خدمات تأمین اجتماعی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتقاد کرد و گفت: از آنجا که سرویس و خدمات تأمین اجتماعی قابل مقایسه با وزارت بهداشت نیست، انجام این کار و تحویل کار در تأمین اجتماعی به این وزارتخانه باعث ضرر این سازمان می‌شود.
وی با بیان اینکه خدمات تأمین اجتماعی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: به طور قطع با این اقدام مردم و افراد زیرپوشش تأمین اجتماعی نیز متضرر می‌شوند.
مقدسی گفت: در حال حاضر ویترین و شاخص کار تأمین اجتماعی ارایه مطلوب خدمات درمانی به مردم است، که عده‌ای به خصوص در وزارت بهداشت به دنبال حذف این خدمت هستند و این اقدام مشکلاتی را برای افراد بیمه شده و خود سازمان به وجود می‌آورد.
مقدسی با بیان اینکه عده‌ای در این وزارتخانه به دنبال این هستند که حق بیمه بخش درمان را از این سازمان جدا و به وزارتخانه انتقال دهند، افزود: با توجه به اینکه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در مواقع خاص، به کمک سازمان می‌آید، دیگر دغدغه و نگرانی برای ارایه خدمات وجود ندارد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه تأمین اجتماعی کشور در بحث بیمه بازنشستگان، بحث خدمات درمانی و بیمه بیکاری خدمات مفید و موثری به بیمه شدگان ارایه می‌دهد که قابل تقدیر است.
‌انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول