اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

ناصری در گفت‌وگو با فارس:

عفو مجرمان امنیتی رأفت توام با اقتدار نظام را نشان میدهد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه عفو شماری از مجرمان امنیتی، بزرگی جمهوری اسلامی را نشان میدهد، گفت که عفو مجرمان امنیتی رأفت توام با اقتدار نظام را نشان میدهد.

عفو مجرمان امنیتی رأفت توام با اقتدار نظام را نشان میدهد
عبدالحسین ناصری نماینده مردم گرگان و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس اظهار داشت:‌شاهدیم که حکومت‌های اروپایی بویژه انگلیس چه برخوردهای خصمانه‌ای با مردم عادی خود دارند و معترضان خود را به زندان‌های مخفی میبرند اما بین ملت و حکومت ایران صمیمیت بالایی وجود دارد که رسانه‌های بیگانه نمیتوانند آن را ببینند.

وی ادامه داد: این صمیمیت حاصل وجود رأفت اسلامی در رهبر معظم انقلاب است که یک آموزه الهی و سفارش خداوند متعال به پیامبر اکرم(ص) بود.

این نماینده اصولگرا افزود: رسانه‌های بیگانه همیشه به دنبال مطامع و منافع خود هستند و میخواهند همبستگی ملی ما را دچار خدشه کنند اما جمهوری اسلامی از نوع رأفت در عین اقتدار رفتار میکند.

ناصری با اشاره به اینکه آزادی مجرمان فتنه، سومین مرحله خود را پشت سر میگذارد متذکر شد: اینها افراد فریب‌خورده‌ای هستند که از اعمال مجرمانه خود ابراز ندامت و پشیمانی کرده‌اند.

وی عفو نظام را نشانه بزرگی و اقتدار جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: موضع‌گیری رسانه‌های بیگانه در برابر رأفت اسلامی نظام، نشان‌دهنده درستی تصمیم مسئولان در عفو فریب خوردگان فتنه 88 است.

این عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی درباره تکرار اعمال مجرمانه نظیر فتنه 88 هشدار داد و افزود: نظام ما مقتدر است و با آنهایی که عهدشکنی کنند بر اساس حکم الهی، برخورد میکند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول