اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

30 مهر آخرین مهلت ارسال آثار

هفدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی دی امسال برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: هفدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی با مشارکت محققان برجسته داخلی، محققان ایرانی مقیم خارج کشور و محققان کشورهای عضو آیسسکو به منظور تجلیل از پژوهشگران و معرفی فعالیتهای برتر علوم پزشکی با تاکید بر جنبه‌های نوآوری در دی امسال برگزار می‌شود.

هفدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی دی امسال برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا حسنی، دبیر هفدهمین جشنواره علوم پزشکی رازی با اعلام این خبر افزود: انتخاب برگزیدگان جشنواره بر اساس شاخص های همچون مقاله که تا 60 درصد امتیاز و کارنامه تحقیقاتی پنجساله اخیر که تا 40 درصد امتیاز را شامل می‌شود خواهد بود.

وی افزود: در بخش مقاله اولویت موضوع و ضرورت اجرا، نوآوری، کاربردی بودن یا تولید علم، کیفیت متدولوژی، اعتبار نشریه و مقاله، حجم کار و مشارکتی بودن تحقیق از شاخص های مورد ارزیابی میشود و در شاخص کارنامه تحقیقاتی پنجساله اخیر شاخص هایی چون: مقالات چاپ شده در مجلات علمی پژوهشی، تالیف کتاب، ثبت اختراع، بومی سازی فناوری و پاسخگویی به نیاز کشور را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی، مراکز تحقیقاتی، مراکز رشد فناوری، مجلات و کمیته های دانشجویی نمونه از طریق معاونت تحقیقات و فناوری ارزشیابی و معرفی می شوند  و در بخش نشریات علوم پزشکی ارسال درخواست شرکت در جشنواره الزامی است.

مهلت ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 30 مهر است و متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم های ثبت نام به نشانی الکترونیکی http://razi.hbi.ir  مراجعه و مدارک تکمیل شده را از طریق پست و یا پست الکترونیکی به دبیرخانه جشنواره به آدرس: تهران، خیابان آزادی، روبروی پارک اوستا، معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ارسال کنند.
انتهای پیام/ش
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول