اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

‌کرمیراد در گفت‌وگو با فارس:

عفو و تخفیف مجازات مجرمان امنیتی رویه هرساله نظام است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این رویه هر ساله است که رئیس قوه قضائیه برای عده‌ای از مجرمان تقاضای عفو و تخفیف مجازات میکنند و رهبر معظم انقلاب هم در چارچوب قوانین و رأفت اسلامی میپذیرند و درباره زندانیان جرائم امنیتی هم مسبوق به سابقه است.

عفو و تخفیف مجازات مجرمان امنیتی رویه هرساله نظام است
محمد کرمیراد عضو کمیسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس با اشاره به جوسازی رسانه‌های بیگانه علیه عفو مجرمان امنیتی ‌‌اظهار داشت: تاکید میکنم که عفو و رحمت نظام و رهبر معظم انقلاب شامل حال کسانی شده که در فتنه 88 نقش‌آفرین بودند و به همین دلیل دستگیر و محکوم شدند اما اکنون پشیمان شده و فهمیده‌اند که فریب خورده‌اند و ابراز ندامت میکنند.

وی ادامه داد: این رویه هر ساله است که رئیس قوه قضائیه برای عده‌ای از مجرمان تقاضای عفو و تخفیف مجازات میکنند و رهبر معظم انقلاب هم در چارچوب قوانین و رأفت اسلامی میپذیرند و درباره زندانیان جرائم امنیتی هم مسبوق به سابقه است.

کرمیراد با اشاره به اینکه افراد آزاد شده چه مهم باشند، چه نباشند در گذشته نیز مورد رأفت اسلامی قرار گرفته‌اند، افزود: این نشانه اقتدار نظام است که در اوج قدرت میبخشد و عفو میکند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این افراد آدمکهایی بودند که به مردم، نیروی انتظامی و حیثیت نظام صدمه زدند، اما نظام بنابر دستورات الهی، آنها را بخشید؛ به امید اینکه تنبیه شده باشند و دیگر در این راه قدم نگذارند.

کرمیراد تصریح کرد: ‌مطمئناً اگر این افراد یا دیگران بخواهند به امنیت ملی صدمه بزنند، قانون تکلیف آنها را مشخص خواهد کرد و بر اساس قوانین، آنها محارب خواهند بود و همان رفتاری که نظام با فتنه‌ آخر سال 88 داشت، با این افراد نیز انجام خواهد داد.

وی به جوسازی رسانه‌های بیگانه درباره عقب‌نشینی نظام اشاره کرد و با مضحک دانستن رفتار این رسانه‌‌ها افزود: برداشت آنها از رفتار رئوفانه نظام اسلامی همواره نادرست بوده و اکنون نیز اشتباه است چرا‌که بخشش در اوج اقتدار، نشان از بزرگی نظام ماست.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول